عرض مشاركة مفردة
قديم 21-10-2007
الزعيم هيثم الزعيم هيثم غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2007
الزعيم هيثم is on a distinguished road
أضحكتنى للمره الثالثه

إقتباس:
ياه انت بتعرف تضحك مثلنا . وانا اسعد
أى أنسان بيعرف يضحك خاصة الشعب المصرى يا زعيم بيكون فى أحلك اللحظات وتلائيه بيضحك من كتر الضغط المعيشى اللى عليه

إقتباس:
يا زميل انزل الي الشارع المصري وستصدم اذا تعاملت مع اعضاء وامناء الوحدات الحزبية الخاصة بالحزب الوطني الغريب في الأمر ان اعضاء هذه الجماعة المحظورة يحملون كارنيه الحزب الوطني و يتعاملون كاعضاء في الحزب بل امناء وحدات حزبية و امناء صندق
حبيب قلبى موسى أنا دائم التواجد فى الشارع المصرى أنا أسكن فى الاسكندريه وبسافر القاهره وبعض المحافظات الاخرى وعارف كويس الشارع المصرى فى كل محافظه

الكارنيه بتاع الحزب الوطنى اللى انتا بتقول انه مع كل اخوانى ده كلام خالى من الصحه تماما

أولا - أنتا لم تقرا جيدا ما قلته انا ان الاخوان مطاردون من الداخليه والحكومه وبعض الفاسدين وبعض المسجلين خطر

ثانيا - كارنيه الحزب الوطنى حتلائيه مع البلطجيه وده شىء معروف فى مصر لان الحزب الوطنى بيستغل هؤلاء البلطجيه ضد كل من يعلو صوته

ثالثا - كارنيه الحزب الوطنى مع الحراميه ورجال الاعمال وليس من السهل استخراجه يمكن طلب الفيزا اسهل

إقتباس:
بل ان صفوت الشريف الذي تدعي بانه عميل للحزب الوطني اكثر المسلمين المتشددين .

هههههههههههههههه

أضحكتنى للمره الثالثه

طيب انا عايزك تتعب شويه وتسال حد ليه شاليه او فيلا فى مارينا وخليه يقولك ما هو الحال فى قصر صفوت الشريف حتعرف انه أكثر المسلمين أبتعادا عن كلمة مسلمين

وكانه لا مسلم ولا مسيحى ولا يهودى ولا بوذى

حتقولى طب هوا ملته ايه أسال بس أى حد فى مارينا حيقولك ده شيطان

إقتباس:
وتذكر ايها الزميل ان المجحوم انور السادات انتاج اخوانجي و هو من قام بالافراج عنهم من المعتقلات وسمح لهم دكاكيني بالعمل داخل الجامعات المصرية .
الي ان انتهي علي ايديهم في العرض العسكري مخرما .

أنور السادات رئيس على الجميع احترامه فهو من حارب وانتصر

أنور السادات ليس أخوانجيا أبدا لما أدا الحريه للأخوان فى مصر حتى يمتلا الشارع السياسى وأيضا حتى يأخذ البساط من تحت أرجل الشيوعيين

هذا كان تفكيره

وتاكيدا لكلامى ما حدث له وما قلته انت الان وهو

إقتباس:
الي ان انتهي علي ايديهم في العرض العسكري مخرما .
أنتهى على ايديهم لانه لم يرضخ لهم فهم كانوا يريدون الوصول الى الحكومه والحكم وليس العمل فى الجامعات والشارع

إقتباس:
تغلغل الاخوان المسلمون في هذه الوظائف الحساسة موجود فعلا وبتقية اسلامية معهودة يعلنون ولائهم للحزب الحاكم و من باطنهم يغدرون بالحزب
قولى على وظيفه واحده حساسه فيها أخوانى يمكن انتا تعرف وانا معرفش ياريت تفدنى

إقتباس:
وان كنت محتاج الي اخوانجي يظهر في التلفزيون من الحزب الحاكم فاسمح لي بان أهنئك علي سذاجتك وعدم فهمك لمشاركتي السابقة
أنا اسف يا زعيم موسى أنى مقرتش مشاركاتك كلها ياريت تقولى مفيدها فى الجزء ده
الرد مع إقتباس