تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

موضوع مغلق

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 09-12-2005
غلاباوي
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة P i X e L

يــــــا تــــــــــــــــــــــــــــرى الاخ غلابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاوى يقصد ايه؟

غلاباوى ممكن اسالك سؤال......

انت عندك الد.... اليومين دول ؟

الاخ المحترم جدا بيسكل ... انا مش منتظر اي اجابة منك او اي تصرف من الادمنز ...
كفاية ان عندكم اية بتقول ( من ثمارهم تعرفونهم ) واعتقد ان اسلوبك بيدلل عليك جدا ..
قديم 09-12-2005
saweres
GUST

يا ريت يا غلاباوي لو فهمت هو بيقول ايه
ابعتهالي في رسالة خاصة
شكرا
قديم 10-12-2005
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
PIXEL
سيب الموضوع ده للادمن هما بيقرروا من نفسهم وصدقنى المنتدى الخاص لا فيه شيئ مهم ولا بتاع للدرجه دى واللى عاوز تقوله لحد ممكن على الرسايل الخاصه وبجد المنتدى العام بتطرح فيه مواضيع اهم من المنتدى الخاص بكتيييييييييييييييير
اما كونك مسلم اومسيحى فانا بتمنى من الاخ mir a يوضح كلامه اكتر علشان يريح بيكسل ويريح الباقى معاه
لانه لوسيحى فاظن انه منتهى الاهانه انك تقوله انه مسلم اما لوسلم فمن حق الاخرين عليك انك تحذرهم منه (مثلا مثلا)

وربنا يهدى الجميع

اما الاخت catia

المنتدى الخاص لا ليه باسورد ولا عفريت اظن انهم بيهرجوا معاكى كل الحكايه لون اسمك يبقى ازرق واتماتيك تلاقى من ضمن المنتديات حاجه كده اسمها privet forum لا اكتر ولا اقل
قديم 10-12-2005
غلاباوي
GUST

شوفي يا مدام مع احترامي الشديد ليكي ...
المنتدي الخاص مش بالبراءة اللى انت بتوصفية بيها دي ولاحظي انه لو انه مفيهوش ما لايخاف منه ما كان ممنوع الا على المسيحين فقط . وهذه قاعدة منطقية بسيطة ... ما نخاف ان يراه غيرنا نخفية الا عنا مجموعتنا فقط ,,,
سبب اخر وجيه .. في اثناء مشكلة الموقع واثنا تعطلة .. حدث خطأ برمجي بسيط في الموقع جعل الجميع يستيطعون دخول البرايفت روم .. وكنت احد سعداء الحظ في ذلك .... لا تتصوري كم ضحكت حتى كاد ان يغمي علي مما قرأت فية ... فارجوكي ان تصفي البرايفت روم بأي صفة غير صفة عدم الاهمية ... الحقيقة لم اكن اريد ان اصرح بهذا الموضوع ولكن اسلوب البعض في التمادي في وصف المنتدي الخاص بالبساطة والوادعة استفزني جدا ...

اما العزيز بيكسل فأعتقد انه كان يطمح في رتبة خاصة( gold user ) واعتد انه نال ايضا شيء خاص واصبح اسمة متبوع بعبارة صفراء انيقة تحمل كلمات ( عضو مطرود نهائيا)
اللهم لا شماته

تحياتي وشكرا
قديم 10-12-2005
الصورة الرمزية لـ Safnat_Fa3nash007
Safnat_Fa3nash007 Safnat_Fa3nash007 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2005
Safnat_Fa3nash007 is on a distinguished road
lol +++

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة غلاباوي
شوفي يا مدام مع احترامي الشديد ليكي ...
المنتدي الخاص مش بالبراءة اللى انت بتوصفية بيها دي ولاحظي انه لو انه مفيهوش ما لايخاف منه ما كان ممنوع الا على المسيحين فقط . وهذه قاعدة منطقية بسيطة ... ما نخاف ان يراه غيرنا نخفية الا عنا مجموعتنا فقط ,,,
سبب اخر وجيه .. في اثناء مشكلة الموقع واثنا تعطلة .. حدث خطأ برمجي بسيط في الموقع جعل الجميع يستيطعون دخول البرايفت روم .. وكنت احد سعداء الحظ في ذلك .... لا تتصوري كم ضحكت حتى كاد ان يغمي علي مما قرأت فية ... فارجوكي ان تصفي البرايفت روم بأي صفة غير صفة عدم الاهمية ... الحقيقة لم اكن اريد ان اصرح بهذا الموضوع ولكن اسلوب البعض في التمادي في وصف المنتدي الخاص بالبساطة والوادعة استفزني جدا ...

اما العزيز بيكسل فأعتقد انه كان يطمح في رتبة خاصة( gold user ) واعتد انه نال ايضا شيء خاص واصبح اسمة متبوع بعبارة صفراء انيقة تحمل كلمات ( عضو مطرود نهائيا)
اللهم لا شماته

تحياتي وشكرا

هههههههههههههه

وقرأت الي انا كاتبوا يا ترى ولا لأ

يا عزيزي انت فاكر نفسك بتسحب كلام من ناس بسطاء زي الي بتتعامل معاهم

يا عزيزي الي بيخشوا هنا كلهم ناس متعملين .... حاملي شهادات تلط كل الشهادات لكل قمل الدوله

يعني بإختصار العب غيرها يا شاطر

لان اصغر واحد فينا يوديك البحر ويرجعك عطشان

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

-----------------------------------

حقولك على سر متقولش لحد

احنا اخترعنا قنبله هيدروجينيه علشان نفجر فيها قمل الدوله
بس عم نستنى لما تطفشوا باقي اخوتنا الاقباط في مصر علشان نفجرها ههههههههه

غلباوي يا ريت تقولنا عناوين من الي قرأتها

بركي نضحك سوى بدل ما انت بتضحك لوحدك زي الأ **** هههههههههههه

سلام وبطل عبط يا جدع

007

لا تخف من الباطل ... ان ينتشر او ينتصر .... إن الباطل لا بد أن يهزم امام صمود الحق مهما طال به الزمن .... وكل جليات له داهود ينتظره وينتصر عليه
"بإسم رب القوات"
(قداسة البابا شينوده الثالث )

آخر تعديل بواسطة Safnat_Fa3nash007 ، 10-12-2005 الساعة 04:54 PM السبب: +++
قديم 10-12-2005
غلاباوي
GUST

ياتري كلامك دة مش برضة يعتبر اهانة مباشرة ...!!
وممكن الادمن يعاقبك عليها ؟؟!
قديم 10-12-2005
coptic_citizen
GUST

ممكن يا غلاباوى تقولنا قريت ايه عشان نصدقك
قديم 10-12-2005
coptic_citizen
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة ezzzak

والنبي يا حج مفيش نياق هنا رايحه العتبه ولا باب الخلق عشان

انا واقف من الصبح مش لاقي نياق مخصوص
فيه فى موقف السوبر جمل (السوبر جيت سابقا) جمل رقم 666 بشرطة بيقوم الساعة 6 الى شبة الجزيرة العربية لكن لو عاوز مواصلات داخلية مفيش غير احفاد الحمار المؤمن يعفور .
قديم 10-12-2005
الصورة الرمزية لـ Safnat_Fa3nash007
Safnat_Fa3nash007 Safnat_Fa3nash007 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2005
Safnat_Fa3nash007 is on a distinguished road
+++

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة غلاباوي
ياتري كلامك دة مش برضة يعتبر اهانة مباشرة ...!!
وممكن الادمن يعاقبك عليها ؟؟!
ويا ترى كلامك الاولاني مش استفزاز ومكر واستخفاف بلي قائمين على الموقع ... وكذب ؟؟؟

وبعدين املا الفراغ الي خلتهولك وانت تشكرني هههههه

إلا اذا نيتك عاطله

والالات اعلم

لا تخف من الباطل ... ان ينتشر او ينتصر .... إن الباطل لا بد أن يهزم امام صمود الحق مهما طال به الزمن .... وكل جليات له داهود ينتظره وينتصر عليه
"بإسم رب القوات"
(قداسة البابا شينوده الثالث )

آخر تعديل بواسطة Safnat_Fa3nash007 ، 10-12-2005 الساعة 06:20 PM السبب: +++
قديم 10-12-2005
PiXeL
GUST

انا ماشى بس جي اقول كلمتين

اولا يا سويرس انت شخص ماشى بذمتين او ذى مبيقولو ذمتك كاوتش
سايب كل البشر يقولو اللى نفسهم فيه من الفاظ خارجة وكلام سافل بطريقة مباشرة
لكن يوم محد يمسك فى غلباوىتطلع دين اللى يمس شعره منه ، وكثير وقفت لناس هنا بسببه
فاكر يا بني ادم انت لما كتبت على غلباوى حد بيعملك حاجة؟
رحت شطبطها وقلت عيب الالفاظ دى...هو كان فيها اية عيب؟ يعنى لا مؤاخذةوللا هو عشان غلباوى حبيب القلب وللااية الموضوع بالظبط،
مقارنى باللى بيتقال من الاخوة هنا
وفوتهالك ..لكن لما الاقى غلباوىطايح فينا وبيشتم فى الكل ومتدخلش
ويومما ارد لهم اعتبارهم تحاسبنى!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسبتوش ليه يا امور لما شتم العدرا
ومدخلتش ليه يا عسللما شتم كل اللى هنا؟
وبعدين انا كنت قلت اية يعنى...انا قلت اول حرف من كلمتين تحاسبني ازا يعنى امال لو كنت كملتها
وازاى تساله هو انه انا قلت ايه؟
اية المسخرة دى
عمرى مشفت حاجة زى كدة
..انت اية حكايتك مع غلباوى؟
على فكرة بقى .. آه انا قلت الكلمة دى(الدورة الشهرية) الى هى بالانجليزي period
ماشى يا سويرس .. لـيه ؟ لانه بالظبط كدة هاج فجأة وطاح فى الكلمن غير حساب .. يا جدع انت ..الظاهر انك لسة مسلم

وآخـــــــر حـــــــاجــــــــة اقولهالــــــــــــــك يــــــــــــا ســـــــــاويــرس:

يــــــــــــــــلــــــــــــــــــعـــــــــــــ ـــــــــن ابـــــــو المنتــــــــــدى اللـــــــــــي فيــــــــــه مشـــــــــــرفين زيــك.

آخر تعديل بواسطة PiXeL ، 10-12-2005 الساعة 08:41 PM السبب: عرض التوقيع
قديم 10-12-2005
حماده
GUST

لا خليك يا عم
واذا في حاجه ممكن نصفيها
وساويرس ........ حببيبي ويحياتك ماتزعل الناس
ومدام انت مشرف خليك محايد دايئما ولو اني ماقدرش اقول ان الي قاله هي الحقيقيه لكن
خلينا نحب بعض مش نكره بعض
وبالنسبه لغلاباوي......... مهو باين من اسمه لكن من ردوده واضح انه من جواه انه انسان طيب ومعتدل
انا مش عارف اقول بس بيكسل كلامه حزني شويه
متسبوهوش يمشي لان ده هيزعل الجميع
مع اني بقدم اعتراضي علي بيكسل ععلي كلمه انت لسه مسلم
يا ناس بطلوا الكلام الطائفي بيكسل منا مسلم وزعلان عليك انتوا ليه عامين كل حاجه يبقي الاسلام كله وحش او المسيحيه كلها وحش حرام خلينا منتكلمش كلام طائفي
تحياتي حماده +)
قديم 10-12-2005
sammy sammy غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
sammy is on a distinguished road
عزيزى بكسل
ياأخى خلى عندك طولة روح شوية.
حصل إيه يعنى لما شطب لك كلمتين.
وبعدين ياأخى برضه الغضب موقع فى الغلط يعنى انت وجهت لساويرس كلام صعب برضه.
عموما انت اخونا واحنا مانستغناش عنك.
ربنا يعطيك السلامة.
قديم 11-12-2005
saweres
GUST

أي اهانة شخصية ممكن أتقبلها بصدر رحب ، فكل اناء ينضح بما فيه
ولكن بقية الاعضاء انا المسؤول الأول عنهم في هذا المنتدى وخصوصا المسلمين لأنهم ضيوفا علينا
لذلك كأدمن في المنتدى من حقي اتخاذ اللازم لضمان استمرار عمل المنتدى بدون ضغائن أو احقاد بين الأعضاء
وبصراحة عم سامي هو اللي فكرني بالموضوع ده ، نبيل شرف الدين كان عندنا هنا في المنتدى وهو ليبرالي متفتح ، وبيطالب بحقوق الأقباط أكثر من بعض الأقباط ذوي الأيدي المتراخية على قضيتهم ، وأمثالك طفشوه من المنتدى
فكان لابد من عمل اللازم ، وتغيير الأمر الواقع ، وايقافك خمس أيام هي عقوبة بسيطة لما يمكن أن يحدث للآخرين ، لا رتبة تحمي صاحبها ولا أحد فوق القرارات الجديدة
وأخيرا ، مع السلامة
قديم 11-12-2005
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة saweres
أي اهانة شخصية ممكن أتقبلها بصدر رحب ، فكل اناء ينضح بما فيه
ولكن بقية الاعضاء انا المسؤول الأول عنهم في هذا المنتدى وخصوصا المسلمين لأنهم ضيوفا علينا
لذلك كأدمن في المنتدى من حقي اتخاذ اللازم لضمان استمرار عمل المنتدى بدون ضغائن أو احقاد بين الأعضاء
وبصراحة عم سامي هو اللي فكرني بالموضوع ده ، نبيل شرف الدين كان عندنا هنا في المنتدى وهو ليبرالي متفتح ، وبيطالب بحقوق الأقباط أكثر من بعض الأقباط ذوي الأيدي المتراخية على قضيتهم ، وأمثالك طفشوه من المنتدى
فكان لابد من عمل اللازم ، وتغيير الأمر الواقع ، وايقافك خمس أيام هي عقوبة بسيطة لما يمكن أن يحدث للآخرين ، لا رتبة تحمي صاحبها ولا أحد فوق القرارات الجديدة
وأخيرا ، مع السلامة
بجد يا الف حسرة

بما ان القصه طلعت كده بقى
يبقى لو فى دممممممممممممممم لازم غلباوى ياخد شهر ايقاف بعد سبه للعدرا وللنكات القذرة والكلام القذر اللى حطه

ده لو الادمن هنا بزمه واحده مش بزمتين على راى بيكسل

وللعلم يا اخ ساويرس كلمه بيكسل (الد...) بكتبها زى مهو كتبها وده يدل على انه مرضيش يزعل حد بس عن نفسى حقول (الدورة) ما اظنش انها عيب او كلمه وحشه وهنا يامااااااااااااا بينقال العن منها ولا اكمنها جت فى صاحب الادمن يعنى ؟؟؟؟؟؟؟؟

بجد عن نفسى بدات اتشكك فى مدى مصداقيتك يا ساويرس ومدى وزنك للامور واضح انك ممشى المنتدى حسب مدى محبتك او كرهك للاعضاء مش حسب القواعد
واظن حسابك لبيكسل على كلمه (الد....) طلع اوت منك لانها الاخر بتورينا ان يوم محد يهوب ناحيه حبيبك حيحصله كده
بتورى الاعضاء العين الحمرا يعنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بجد برافووووووووو بس يا ريت ترمى قوانين المنتدى فى اقرب باسكت زباله وحط بدالها قوانين (غلباوى) حتى تكون اوقع واحسن

شيئ بقى مزعج بجد
قديم 11-12-2005
saweres
GUST

مع احترامي لحضرتك يا مدام
أنا هنا الأدمن وأنا هنا اللي أنظم الأمور والمنتدى هنا مسؤوليتي أنا ، وأنا اللي أحدد مين ياخد عقوبة ومين ما ياخدش عقوبة ، وبصراحة اليومين دول مستني لأي حد غلطة ، هي غلطة ، النظام السابق انتهى ، نظام المسيحي يشتم ونسكت والمسلم يشتم كرد فعل فينطرد ، انتهى ، المنتدى ده لازم يتغير ويتحول لما يشبه نادي الفكر العربي ، منتدى مفتوح للكل ، مفيش حد فوق القانون ، والرجاء تراجعي القرارات الجديدة المثبتة في المنتدى العام
وشكرا
تم اغلاق الموضوع بواسطتي
موضوع مغلق

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة