تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 20-04-2005
hanysamir
GUST

المعيز جت هنا ... انتو فين يا مشرفين المنتدى!!!

يا جماعة انا مش عارف. باين كده فيه معزتين يظهر تايهين من جبال تورا بورا عند الخليفة بن لادن و جم غلط المنتدى هنا.

المعزتين دول معروفين لكل من يشارك منتدى حوار الاديان من غير ذكر اسماء. دول جايين يقلوا ادبهم و خلاص و يلطعوا كلام العبط و الخيابة و العنصرية المقرف و يجروا و يا ريت بيعرفوا يتكموا و يتناقشوا بالعقل (هيجيبوه منين يا حسرة) كل اللى عليهم ماء ماء ماء. و المشكلة ان كمان ريحتهم وحشة أوى. فيه معزة فيهم عمالة تكرر نفس الكلام فى كل موضوع و بيتقول موعدنا فى الاخرة يا كفرة و مش بس كدة دى شتمت بولس و متى و يوحنا و قالت انهم فى جهنم وبئس المصير و الكلام هنا فى مشاركة 47 http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=5750&page=4 وانا مش عارف ازاى المشرفين سايبين المعزة دى هنا لحد دلوقتى. انا باقول للمعزة دى انا بافضل اخش جهنم مع بولس و متى و يوحنا على ان ادخل الجنة بتاعتك اللى كل ما اقرا عنها بحس بأمانة المسيح ان انا عاوز ارجع. فعلا معزة معندهاش مخ مسكينة تصدق ان الله هيديها الحور(و ما ادراك من هن الحور) ملعلطين الى الابد الابدين تنكح فيهم بنضافة الى ما شاء الله و محدش يسألنى يعنى ايه بنضافة عشان معانا بنات هنا !!!

فأرجوا من المشرفين عدم السماح للمعيز دول بفتح مواضيع (لو ده ممكن) و مراجعة ما يكتبوه قبل النشر (و لو ده امكن برضة) او ممكن و ده يكون افضل ان احنا نهشهم من منا بسرعة قبل ما يجيبوا معيز تانية و نضطر نجيب ليهم اكل و ميه و نخش المنتدى بعد كده و احنا سادين مناخيرنا.

و اذا مقدرناش نهشهم نديهم لبنت ناسا تتصرف معاهم و تعمل عليهم تجارب فضائية!!!

احسن حل نديهم شلوت كبير يرجعهم كهوف تورا بورا من تانى. احنا بسم الصليب عددنا كتير متفقين معايا يا جماعة يلا واحد اتنين .....................................
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
hanysamir
GUST

حضرات المشرفين
لم اسمع رد احد فيكم و لا حد قال رأيه فى اللى مكتوب.
يا انا يا بلال ده فى النتدى و لو قعد هو فى المنتدى انا مضطر اسفا الى ترك المنتدى الى الابد

سلام للجميع
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
gaoun gaoun غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
gaoun is on a distinguished road
flower +++

عزيزي هاني

انا كمان شميت ريحة معيز وشكيت بأمر بلال انوا مربطهوش امنيح وعلشان هيك فلت واجى على منتدانا يرعى .... قال ايه عندنا خضار كتير اكثر من جنه محمد ههههه.....

على فكره عده مرات احرجتوا باسأله ولم يرد .....

هو نفسه الشخص وكل مره ينتحل اسم ويدخل ويبدا بقذف مواضيع الهبل واستفزازنا وشتم ......

انا طلبت مرار وتكرار من الادمن ان يصعب عمليه التسجيل ...... وحتى اليوم لم نرى شيئى ملموس على ارض الواقع .....

يعني بكفيش في حياتنا اليوميه (بمصر ) امطينين عيشتنا وقارفينا بخزعبلاتهن وروائحهم الكريهه كمان في المنتدى ..... هاي الله مقالهاش

عن جد هاي معجزه ..... كل واحد فينا شم ريحه المعيز على الانترنت .... اوه ه ه ه ه هذه معجزه من معجزات محمد (حموشي ابو الحماميش صلصى ) ... لازم انفكر اخوتنا المسلمين بها ... ههههههه

نطالب المشرفين الاخذ بشكاوانا ..... ورجاء تصعيب التسجيل او تحديد عدد المشاركات اليوميه او عمل اب ديت كل 3 ساعات كما اقترح زاجال .... او دخولهم الى منتدى لدرس تصرفاتهم ببعض المواضيع وبعدها يتحولون الى هذا المنتدى ...
المهم تعملوا اشي للحد من سفالت هذا الشعب
ولكم الشكر الجزيل على تعاونكم

آخر تعديل بواسطة gaoun ، 21-04-2005 الساعة 09:04 AM السبب: +++
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
الصورة الرمزية لـ sce37
sce37 sce37 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Aug 2003
sce37 is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة hanysamir

احنا نهشهم من منا بسرعة قبل ما يجيبوا معيز تانية و نضطر نجيب ليهم اكل و ميه و نخش المنتدى بعد كده و احنا سادين مناخيرنا.

احسن حل نديهم شلوت كبير يرجعهم كهوف تورا بورا من تانى. احنا بسم الصليب عددنا كتير متفقين معايا يا جماعة يلا واحد اتنين .....................................

بخصوص طلب طرد أعضاء لأنهم من عنصر مختلف – فيمكن لصاحب الطلب عمل أستفتاء بناء على مبدء
يا أنــــــا يا هــو
و في هذه الحالة سأصوت لطرد الطالب و بقاء بلال
أما بيكاسو فواضح أن السبعميت مداخلة الملزوقة بتاعته - قلت كتير - و خف الصداع - بعد ما تجاهله معظم الموجودين
النـاس دول أقباط عنصرا و مسلمين دينا
يا نكسبهم للمسيح بالكامل
يا نكسب تعاطفهم و تفهمهم لقضيتنا
الحمد لله – أنه أرسلهم من أقاصي الأرض لبلدنا – بدل ما نتعب في السفر لهم

لا لسياسة الطرد - لا لقص التجاوزات - مرحبا بالتوجيه - مرحبا بالحوار الناضج

طلب : ممكن المداخلات المتتاليه غير النشطه - نلمها في صفحة واحدة – بدل ماهي متبعتره في المنتدى ( أقتراح )
قديم 21-04-2005
hanysamir
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة sce37

بخصوص طلب طرد أعضاء لأنهم من عنصر مختلف – فيمكن لصاحب الطلب عمل أستفتاء بناء على مبدء
يا أنــــــا يا هــو
و في هذه الحالة سأصوت لطرد الطالب و بقاء بلال
أما بيكاسو فواضح أن السبعميت مداخلة الملزوقة بتاعته - قلت كتير - و خف الصداع - بعد ما تجاهله معظم الموجودين
النـاس دول أقباط عنصرا و مسلمين دينا
يا نكسبهم للمسيح بالكامل
يا نكسب تعاطفهم و تفهمهم لقضيتنا
الحمد لله – أنه أرسلهم من أقاصي الأرض لبلدنا – بدل ما نتعب في السفر لهم

لا لسياسة الطرد - لا لقص التجاوزات - مرحبا بالتوجيه - مرحبا بالحوار الناضج

طلب : ممكن المداخلات المتتاليه غير النشطه - نلمها في صفحة واحدة – بدل ماهي متبعتره في المنتدى ( أقتراح )

"بخصوص طلب طرد أعضاء لأنهم من عنصر مختلف"
يظهر ان انت مقرتش كلمة من اللى كاتبه. ده لو واحد عاوز يتناقش ميفتحش ميه موضوع قص و لزق و مع بعد كده يا اما يرد بسطر واحد او مايردش خالص او يشتم و يقل ادبه. روح اقرا اللى كاتبه تانى لو سمحت. شتان الفرق بينه هو و معتز و بين اى واحد مسلم هنا. معظهم حتى لو بيشتموا على الاقل بتحاورا معانا زى ابن تميمة لكن هل دول عملوا كده؟؟؟

"و في هذه الحالة سأصوت لطرد الطالب و بقاء بلال"
الرسالة وصلتنى خلاص. متشكر جدا و اشوف وشكم بخير و ارجو حذف الaccount بتاعى

"مرحبا بالحوار الناضج"
و هل ما يقوم به حوار ناضج؟؟؟؟؟!!!. لا تعليق

"طلب : ممكن المداخلات المتتاليه غير النشطه - نلمها في صفحة واحدة – بدل ماهي متبعتره في المنتدى ( أقتراح )"
اولا غلطة غير مقصودة.
ثانيا لا داعى للسخرية.

باى باى

آخر تعديل بواسطة hanysamir ، 21-04-2005 الساعة 10:36 AM
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
الصورة الرمزية لـ sce37
sce37 sce37 غير متصل
Gold User

المداخلات المبعثرة هي مداخلات بيكاسو و أمثاله - حيث يفتحها و يقفز للي بعده - دون حوار يستاهل
و بعدين يقول واحد - أنا جامد – أنا متين - أفحمت المسيحيين
فأطلب لم مداخلاته في ورقة واحدة -

أما عن حذف بعض البذاءات - فلا – لأن التطاولات أثبات على أسلوب الشخص - و العبرة بالنهاية

و لا أعتقد أن حد منا أتولد كامل - طبع الأنسان التطور و التعلم - و أهم جم لنا لحد عندنا - ورينا شطارتك بقى
عاوز ديكتاتور يقيف الكون على مزاجه - و لا نسمة الأم اللي تكبر و تحسن؟

المسـيح قال بصراحه أنه جه للناس اللي مضايقاك دي - لتكون ليهم الحياة من وسـع

آخر تعديل بواسطة sce37 ، 21-04-2005 الساعة 11:56 AM
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
gaoun gaoun غير متصل
Registered User

+++

يا جماعيه متصلوا على النبي الموضوع مش هيك

الموضوع انه هاني متضايق من ان المسلمين يشتمونا في الشارع في الجامع في كل مكان حتى على النت وحتى في موقعنا ..... !!!! ليس منطق لان نسكت واخلاقنا لا تسمح لنا لننزل لهذا المستوى فلذلك الطرد هو المفتاح الوحيد الموجود حاليا ..... ولكن يسبقه عده تحذيرات ....

اخوتي يجب على الادمنذ ان يحلوا قضيه اليوزرس ..... فمن غير المعقول ان يطرد شخص وكل مره يدخل بإسم اخر .... لان الطرد ليس للنيك نييم انما للشخص نفسه لانه هو الفاعل وليس الاسم .... وما الاسم (اليوزر) إلى قناع يتخفى الشخص من ورائه ......

اخي اسكي 37 انا معك اننا لا يجب ان نكون دكتاتوريين .... ولكن وكما تعلم ان الديموقراطيه ... هي عنوان للحريه ان كانت في الكلام او بالفعل ....... وحريتي تنتهي عند حريه الشخص الاخر .....
هنالك عده اعضاء لا يستحقون ان يتواجدوا بيننا ذلك لانهم يستعملون الديموقراطيه التي اعطناهم اياها للكذب واللت والعجن والتهجم وسبنا .....

ادخل اي موقع اسلامي وجرب ان تفعل كما يفعلون هم وستجد انهم سيطردونك وحتى بدون اي سابق انذار ...... نحن طبعا لا نطلب هذا ولكن اقول لك هذا لترى الفرق فقط .....

قال سليمان النبي : " العصا لمن عصا "
فالذي يتمادى عقابه بعد التهديد هو الطرد وهذا شيئى قانوني وموجود في كل مكان وفي كل بلد ديموقراطي .....
فإنظر الى اكثر الدول ديموقراطيه إسرائيل ... اذا عضو كنيست (برلمان) انذر 3 مرات يخرج من قاعه الكنيست بالقوه على الرغم من انه يملك حصانه برلمانيه .......

لا اعتقد ان المشرفين فتحوا هذا الموقع وسمحوا للاخوه المسلمين بالدخول والمشاركه لكي يستعملوها لدعايه لهم او للسب او للكذب او للتسليه في مشاعرنا ووقتنا ...... فمثلا الاخوه الذين يتبعون سياسه كوبي بيست .... هل تعتقد ان هذا اسلوب للنقاش او انهم ناس جديون للنقاش .....

يا عزيزي معظم الاعضاء المنتدى من المسلمين هم عنصرييون ( وليس الجميع انما المعظم) اي انهم لا يجادلون ليفهموا ويفهموا انما لكي يتحدوا ويثيروا المشاعر ويتخوتوا ويصطادوا بالماء العكره .....

+++ الرجوا من الاخوه اعلاه ان لا يدعوا السوسه المحمديه تدخل بيننا وتفرق بيننا كما هو الحال في مصر .... +++
ارجو من هاني وكمن اسكي ان يتوقفوا ويتذكروا اننا اخوه في الرب يسوع
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
mir_a mir_a غير متصل
Registered User

mir_a is on a distinguished road
إقتباس:

"بخصوص طلب طرد أعضاء لأنهم من عنصر مختلف"
يظهر ان انت مقرتش كلمة من اللى كاتبه. ده لو واحد عاوز يتناقش ميفتحش ميه موضوع قص و لزق و مع بعد كده يا اما يرد بسطر واحد او مايردش خالص او يشتم و يقل ادبه. روح اقرا اللى كاتبه تانى لو سمحت. شتان الفرق بينه هو و معتز و بين اى واحد مسلم هنا. معظهم حتى لو بيشتموا على الاقل بتحاورا معانا زى ابن تميمة لكن هل دول عملوا كده؟؟؟

"و في هذه الحالة سأصوت لطرد الطالب و بقاء بلال"
الرسالة وصلتنى خلاص. متشكر جدا و اشوف وشكم بخير و ارجو حذف الaccount بتاعى

"مرحبا بالحوار الناضج"
و هل ما يقوم به حوار ناضج؟؟؟؟؟!!!. لا تعليق

"طلب : ممكن المداخلات المتتاليه غير النشطه - نلمها في صفحة واحدة – بدل ماهي متبعتره في المنتدى ( أقتراح )"
اولا غلطة غير مقصودة.
ثانيا لا داعى للسخرية.

باى باى
مع احترامي ليك يا استاذ هاني انت لو زعلان ان المسلمين بيشتمونا في الجوامع وفي الاعلام وفي الشوارع وكمان في المنتدي بتاعنا وانت بتقول يا انا يا اما هو والاخsce37 قال اعمل تصويت وانا هصوت للعضو المسلم كل واحد حر في قراراتة بس لو عايز رأيي ومش لازم يكون بيهمك انت لو سيبت المنتدي يبقي هتعمل زي اهلينا زمان لما كانوا بيسمعوا الشتيمة بودانهم في كل حتة وبيسكتوا وللاسف معظمنا كبر علي المبدأ دا وقت الشدة والاهانة والعنصرية في كل شيئ نقول الاية بتاعت من لطمك علي خدك الايمن حول لة الاخر علي الرغم ان يمكن كلنا حتي منعرفش ليه السيد قال الخد الايمن مش الايسر عموما اللي عايز اقولهولك انت لو شايف ان العضو دا بيشتم وبيشتت المنتدي ولازم يتشطب انا رأي ان انت اللي عملت للعضو دا قيمة وكدا انت حققتلة طلبة ان احنا اولا نتقسم من داخلنا وثانيا يخلي عددنا يقل بأي اسلوب هو شايفة مناسب وانا في رأي الحل ان سيبة يكتب زي ما هو عايز لاكن صدقني جرب كدا محدش يرود علي المواضيع اللي هو بيقص ويلزق وخلاص هتلاقية بطل كلام خالص وفي مثل قديم بيقول ( لو كل كل.ب عوي القمتة حجر لصار مثقال كل حجر بدينار) اشكرك واتمني اشوفك تاني واتمني تكون فهمت قصدي من اخوك الصغير
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
الصورة الرمزية لـ sce37
sce37 sce37 غير متصل
Gold User

بودى أتابع - لكن هاكر من أندونيسيا بيحاول يجاهد في الغلبان - أنا -
صحيح الشباب عندي لقطوه - لكن بعتوا له أيميل على الحسابين بتوعه و خلاص

أنا لسه ممسوح لي مداخله في موقع علمي -
قديم 22-04-2005
hanysamir
GUST

عمنا الكبير امير. اشكرك على كلامك لأنك وضحت حاجات كتير لم اكتبها. مبن قال ان انا زعلان من سكى !!! لا يمكن ازعل من اى حد هنا.

كذلك اشكر ميرا على كلامه الحلو. ربنا يباركك

عشان اوضح وجهة نظرى اكتر

اولا هذا الكائن لا يعنينى ما يكتبه ضدنا على الاطلاق فما يفعله هو وبيكاسو و معتز لا يقارن بما يفعله اصدقائهم البرابرة ضدنا فى مصر م نقتل و حرق كنائسنا و نهب بيوتنا و اساليب قذرة لدخول الاسلام بمساعدة زبانية امن الدولة اللى باتمنى انهم بيقروا كلامى دلوقتى.
صدقونى حتى الان مازال قلبى يدمى و ابكى كلما اقرأ او اشاهد صور احبائنا فى الكشح (اطفال و شباب , سيدات و رجال كبار) دول هما الوجه الاخر للقتلة و المجرمين و يستطيع اى احد ان يستشعر شخصيتهم من كلامهم. انا اشفق على المسيحيين الذين يتعاملون معهم ربنا يكون فى عونهم حقيقة.

لكن الذى استفزنى هو ان االمشرفين سايبينه يبرطع فى المنتدى و ده سبب مشكلة لأنه بكدة زحزح المواضيع المهمة الى صفحات تانية و بحسب خبرتى فى الانترنت و محركات البحث انه كلما تراجع الموضوع الى صفحة تالية كلما قلت فرصة مشاهدته. و بكده مواضيعه التافهة العنصرية المكررة صارت تحتل المكانة الاولى.

ثانيا و كانت هى القشة التى قسمت ظهر البعير هو تطاوله على رسل المسيح " الاطهار" كما وضحت فى اول مشاركة اللى ضفرهم برقبة رسول الاسلام و امته الى يوم الدين. انى اقبل اى اهانة شخصية لنا إلا الاهانة دى و هو ما دفعنى لطرح الموضوع.

عزيزى سكى الموضوع ليس تحدى بينى و بين هذا الكائن لكن اكرر يجب ان يكون هناك لجام لهؤلاء و لا يسمح لأى شخص بفتح اكتر من موضوع فى وقت واحد. و اقتراح منى انه يكون على الاقصى موضوعين فى الاسبوع لأى مستخدم عادى . مش عارف اذا كان البرنامج اللى بتستخدموه لأدارة المنتدى فيه الكلام ده و لأ بس يمكن تعديل بسيط فى البرنامج و قاعدة البيانات يحل الموضوع.

تهنئة من القلب لجميع الناس الجميلة بمناسبة اسبوع الالام و صلب المسيح (بأرادته و سلطانه وحده مش زى العبط ما بيقولوا) و قيامته من الاموات (بالموت داس الموت) و اعطائه لنا الحياة الابدية (بس يا خسارة مفيهاش حريم و خمرة !!!) زى بعضه ما احلى العشرة معاه فعلا.
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
gaoun gaoun غير متصل
Registered User

+++

خلاص يا هاني خلاص يا سكي ..... صافي يا لبن

حليب يا قشطه .... ههههه

يا عم هاني لسى على اسبوع الآم في يوم ونص يعني نقدر نشرب فيهن نخب المصالحه ....
فين الكاس يا جماعه

كأسك يا هاني
كأسك يا سكي
كأسكوا يا جماعه .....

اه انسيت اسألكم تشربوا إيه ؟؟
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
mir_a mir_a غير متصل
Registered User

mir_a is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة ameer_c2001
خلاص يا هاني خلاص يا سكي ..... صافي يا لبن

حليب يا قشطه .... ههههه

يا عم هاني لسى على اسبوع الآم في يوم ونص يعني نقدر نشرب فيهن نخب المصالحه ....
فين الكاس يا جماعه

كأسك يا هاني
كأسك يا سكي
كأسكوا يا جماعه .....

اه انسيت اسألكم تشربوا إيه ؟؟
افتكر ان بعد ما اخونا امير الكبير ( في المقام ) اتدخل وقال صافي يا لبن يبقي خلاص وعلشان نقضي اسبوع الالام والعيد مع بعض ومحدش زعلان ونسيب الامور ونشوف المشرفين هيحلوها ازاي اتمني اني اسمع من الاخ هاني انه خلاص مش هيسبنا لان احنا لازم نتحدي اي صعوبات تواجهنا بالذات في الظروف ديه كل سنة وانتم كلكم بخير واتمني يكون عيد سعيد عليكم كلكم...... وعلي فكرة انا بشرب سحلب بس بعد الصيام خليك فاكر يا امير
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
الصورة الرمزية لـ bolbol
bolbol bolbol غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2004
bolbol is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة mir_a
افتكر ان بعد ما اخونا امير الكبير ( في المقام ) اتدخل وقال صافي يا لبن يبقي خلاص وعلشان نقضي اسبوع الالام والعيد مع بعض ومحدش زعلان ونسيب الامور ونشوف المشرفين هيحلوها ازاي اتمني اني اسمع من الاخ هاني انه خلاص مش هيسبنا لان احنا لازم نتحدي اي صعوبات تواجهنا بالذات في الظروف ديه كل سنة وانتم كلكم بخير واتمني يكون عيد سعيد عليكم كلكم...... وعلي فكرة انا بشرب سحلب بس بعد الصيام خليك فاكر يا امير

علي فكرة هو كبير المقام و السن و هقولكوا علي سنه بس محدش يقوله عنده 69 سنة هشششششش هههعهه

يا امير ابو القبطي صباحه فل
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
hanysamir
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة bolbol
علي فكرة هو كبير المقام و السن و هقولكوا علي سنه بس محدش يقوله عنده 69 سنة هشششششش هههعهه
يا امير ابو القبطي صباحه فل

انا كنت عارف ان عمنا امير كبير فى السن لأن بحس فى كلامه دايما فيه خبرة كبيرة بس مش أوى كدة.

انا فعلا للأسف سأضطر للتوقف عن الكتابة بسبب ظروف خاصة بامر بيها اتمنى انها تنتهى بسرعة. طلب خاص من عمنا امير ورقة عل المذبح بأسمى انا و عائلتى فى الاماكن المقدسة.

و طبعا ده مش هيمنعنى ان انا هتابع و اتمتع بكلامكم من الحين للأخر.

سلام ليكم كلكم و تحية خاصة لنيومان و بابيلون (براحة شوية على ابن تميمة بعد كده عشان انت خرشمته فى اخر مرة)

وهيوحشنى من الاخوة المسلمين الاخ ابن تميمة اللئيمة بتاع القص و اللزق. ربنا يكون معاك مهما كان دينك و معتقدك.

سلااااااااااااااااااااااااااااام ومحبتى للجميع.
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
gaoun gaoun غير متصل
Registered User

+++

إقتباس:

انا كنت عارف ان عمنا امير كبير فى السن لأن بحس فى كلامه دايما فيه خبرة كبيرة بس مش أوى كدة.

انا فعلا للأسف سأضطر للتوقف عن الكتابة بسبب ظروف خاصة بامر بيها اتمنى انها تنتهى بسرعة. طلب خاص من عمنا امير ورقة عل المذبح بأسمى انا و عائلتى فى الاماكن المقدسة.

و طبعا ده مش هيمنعنى ان انا هتابع و اتمتع بكلامكم من الحين للأخر.

سلام ليكم كلكم و تحية خاصة لنيومان و بابيلون (براحة شوية على ابن تميمة بعد كده عشان انت خرشمته فى اخر مرة)

وهيوحشنى من الاخوة المسلمين الاخ ابن تميمة اللئيمة بتاع القص و اللزق. ربنا يكون معاك مهما كان دينك و معتقدك.

سلااااااااااااااااااااااااااااام ومحبتى للجميع.
على فكره انت اعطيتني فكره ممتازه
كل واحد بحب اني اوصل ورقه لذكره في القداس بالناصره او بالقدس من عيني يا جماعه جمعوهن كلهن وانا بوصلكوا الي بدكوا اياه بجد
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة