تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 08-02-2007
AleXawy AleXawy غير متصل
Banned

تاريخ التّسجيل: Jun 2006
AleXawy is on a distinguished road
Officials say former restaurant worker admits keeping tabs on local Arabs for Israeli intelligence agency

Feb 06, 2007 11:22 AM
Isabel Teotonio
Staff Reporter

An Egyptian man has confessed to working for a Toronto spy ring that was gathering information on local Arabs for the Israeli secret service, Egyptian officials say.
Mohamed Essam Ghoneim el-Attar, a 31-year-old Egyptian native who reportedly has Canadian citizenship, was arrested Jan. 1 in Cairo. Human rights activists called for an independent review of the allegations, in light of Egypt's record on using torture to obtain confessions.
"Any time there is an indication that someone has so readily confessed to something while in detention in Egypt, there is a need for real caution," said Alex Neve, secretary general of Amnesty International Canada.
"The Canadian government, in a case like this, should be pushing to have access, and ideally private access, so they can make a reliable and independent assessment of whether there is any reason to believe that torture is involved here."
El-Attar implicated two other men in the alleged Mossad spy ring who are believed to be living in Toronto.
"He has given a full confession and is in jail right now," said Egypt's ambassador to Canada Mahmoud El-Saeed, adding el-Attar will face trial as soon as the investigation is complete.
Over the weekend, reports surfaced that Egypt's state prosecutor had charged el-Attar, 31, with spying for Israel and harming national interests. Charged in absentia were three Israelis: Daniel Levi, Kemal Kosba and Tuncay Bubay – the latter two also hold Turkish citizenship. Egypt has asked Interpol to arrest the three.
El-Attar's arrest sparked buzz and concern within Toronto's Arabic community, said Imam Aly Hindy of the Salaheddin Islamic Centre in Scarborough, which the accused frequented.
Some members of the mosque remember el-Attar working at an Arabic restaurant near Lawrence and Warden Aves., said Hindy. But none can recall his subsequent job at an undisclosed bank, where he reportedly monitored the accounts and financial transactions of Egyptians and Arab clients in Toronto and kept a lookout for potential recruits to Mossad.
"People are very surprised by this and worried about their bank accounts," said Hindy, adding a few people have told him that the bank abruptly closed accounts they used to wire money to relatives in Egypt. But whether that has anything to do with el-Attar is unknown.
"People have told me they saw him there a few times, but that the last time was about eight months ago," said Hindy, adding some recall the accused using the name Joseph.
"They say he was very quiet, he wouldn't speak to anyone and he was very shy."
According to Arabic news reports, el-Attar was arrested at the Cairo airport on Jan. 1 by Egyptian officials who had been monitoring his movements since 2001, when he fled Egypt for Turkey to avoid going to prison for three years over a $20,000 debt he owed a car rental company.
In Turkey, he reportedly approached Mossad, offering to work for the spy agency. There, el-Attar reportedly met Levi, who taught him how to gather intelligence.
The Mossad then sent el-Attar to Canada where he met Kosba, who found the newcomer work at the restaurant. A third agent, Bubay, reportedly got him at a job with an undisclosed bank. He was reportedly paid $56,3000 by Mossad.
الرد مع إقتباس
قديم 08-02-2007
The_Lonley_Wolf The_Lonley_Wolf غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
The_Lonley_Wolf is on a distinguished road
http://www.canada.com/topics/news/wo...935c94&k=60235

هنا بقى فى الموقع الكندى ده بيقولوا ان السفير المصرى فى كندا بيطالب الكند بأثبات ان العطار كندى الجنسية
و كمان تسائل فى انترفيو عن طريق التليفون : "هل من الطبيعى ان واحد ياخد الجنسية الكندية بعد 3 سنين تواجد فقط فى كندا؟؟؟"
و قال انهم طالبوا الجنب الكندى انه يتحقق من ان العطار معاه الجنسية الكندية
كمان اضاف ان انكار اسرائيل مع كل الأحترام شيىء معتاد عليه فى مثل هذه المواقف
الرد مع إقتباس
قديم 08-02-2007
sammy sammy غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
sammy is on a distinguished road
* لا أعرف لماذا لا أبتلع حكاية الجاسوس هذه. يقولون ان إسرائيل بجلالة قدرها دربت ودفعت خمسين ألف دولار لذلك الفتى لكى تجنده لإختراق أقباط المهجر، هل هذا يعنى ان إسرائيل لم تجد فى أقباط المهجر جميعا شخصا يسهل تجنيده!؟ ألا يوجد قبطى واحد من ملايين أقباط المهجر يسهل تجنيده بحجة أو بأخرى خصوصا مع توفر التمويل والتدريب اللازمين!؟ ألم يوجد قبطى واحد فى المهجر غاضب أو موتور من النظام المصرى ومن مصر وأهل مصر يسهل بالتالى إقناعه بتنفيذ الأجندة التى تريدها دولة لها باع فى الإستخبارات مثل إسرائيل؟

ثم ماالذى يعنيه تعبير "إختراق أقباط المهجر"؟ يعنى مجرد شخص يقوم باختراق مجتمع، إزاى لامؤاخذة؟ هل هم صندوق مقفول مثلا؟ أم أنهم جميعا أعضاء فى منظمة سرية مغلقة مثل الماسون أو ما شابه؟؟ نفهم أن يقال إختراق منظمة القاعدة مثلا على أنضمام جاسوس أو مخبر للهيئة التنظيمية العليا للمنظمة... وليس على مجرد إنضمام عضو بدرجة عسكرى أو إرهابى! نفهم إختراق جماعة إخوان الخراب مثلا بإنضمام أو إنشقاق أحد أعضاء مكتب التضليل أو الإرشاد... نفهم أيضا أن يقال إختراق إحدى منظمات أقباط المهجر بالذات لكون نشاطها ودعاويها مؤثرة، وإن كنت أشك فى ذلك كثيرا، أما إختراق جميع الأقباط الذين يعيشون فى المهجر بمجرد فتى فهذا كلام يشبه القول أن أحدا إعتنق الإسلام لإختراق المسلمين... أو أن شخصا صار هندوكيا مثلا لإختراق المجتمع الهندوسى!!!هذا الكلام لا يقبله عقلى الذى لن أعطيه لأحد أبدا...

http://www.elaph.com/ElaphWeb/AsdaEl...7/2/209940.htm
قديم 09-02-2007
الصورة الرمزية لـ موسي الأسود
موسي الأسود موسي الأسود غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Mar 2006
موسي الأسود is on a distinguished road
إقتباس:
لا أعرف لماذا لا أبتلع حكاية الجاسوس هذه. يقولون ان إسرائيل بجلالة قدرها دربت ودفعت خمسين ألف دولار لذلك الفتى لكى تجنده لإختراق أقباط المهجر
تفتكروا ايها السادة المبلغ دا كافِ لمهمة مثل هذه !!!! خمسين ألف دولار فقط ... دا غلبان اوي . . .

كلمة الصليب عند الهالكين جهالة و اما عندنا نحن المخلصين فهي قوة الله "كور 1 -1:18
لى النقمة ان اجازى يقول الرب
رفعنا قلوبنا ومظلمتنا اليك يارب
الأقباط يصرخون و المسلمون يعتدون و الشرطة يطبلون
إن الفكر الخاطئ يضعف بمجرد كشفه
الرد مع إقتباس
قديم 11-02-2007
المصريون الأحرار
GUST

وأوجه كلمة للأخ /العطار فأقول له :"لك الله ياعزيزى فأنا أعلم ماذا حدث لك فى جهاز أمن الدولة من :
ضرب وتجريدك من كامل ملابسك ،
ومحاولات الأعتداء الجنسى عليك ،
والجلد بالسياط ،
وتعليقك من أرجلك فى الأنابيب الثقيلة ،وغيرها من طرق التعذيب الوحشية التى يأنف حيوان السلعوة فى أرتكابها ،
وأنا على يقين إن أعترافك جاء نتيجة هذه الطرق الجبانة التى تجعل الجبل يقر ويعترف بأنه بلاعة صرف صحى ،فلك الله ياأخى ،
وسيكسر الله عصا الأشرار على رؤسهم قريباً.

وآخيراً أقول للرأى العام المصرى أتقوا الله ولا تصدقوا هؤلاء الجبناء الكذابين ،و أتحدى أى رجل من عامة الشعب المصرى إذا تم أستدعائه من قبل سلعوات (جمع سلعوة)أمن الدولة فى أى محافظة من محافظات مصر سيخرج من مبنى أمن الدولة وهو متهم بالتهمة التى يرونها وبتوقيع السيد المواطن المحترم بعد تجريده من ملابسه وتعذيبه وسيخرج جناب المواطن وقتها وهو يقول :"شفت بعينى محدش قال لى "فلكِ الله يامصر ومصر للمسيح و المسيحيين قريباً".
و سيكون حق المواطن غير مشروط رعم انوفكم يا زبانية جهنم.

الرد مع إقتباس
قديم 11-02-2007
برنسيسة الاسكندرية برنسيسة الاسكندرية غير متصل
Silver User

تاريخ التّسجيل: Apr 2006
برنسيسة الاسكندرية is on a distinguished road
بسم الاب البادى والابن الفادى والروح القدس علية قوتى واعتمادى
انا مع الرئى الخيانة ليس لها ملة او دين ولكن اية تستنى من الازهر اكتر من كدة دة اخر من اتخرجو منة عملو كتاب مصنف فى السوق جنسيا ويدعو انة كتاب دينى والباقى بلاش عشان عيبهههههههههههه
الرد مع إقتباس
قديم 11-02-2007
الصورة الرمزية لـ knowjesus_knowlove
knowjesus_knowlove knowjesus_knowlove غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2003
knowjesus_knowlove is on a distinguished road

الصراحة ياشباب أنا لازم أعترف لكم إن أنا اللى بلغت عن هذا الجاسوس لأنه كان بينافسنى فى رزقى ورزق الولايا اللى عندى خصوصا بعد أن قرر الموساد الإستغناء عن خدماتى لأن مرتبى كان كبير جدا ويكلفهم الكثير
والدليل موجود هنا

http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=15003

معجزة محمد الواحدة والوحيدة هى أنه أقنع من البشرالمغفلين مايزيد على مليار ونصف يصلون عليه آناء الليل واطراف النهار

ومن المؤكد أنه لن يعترض على كلامي هذا إلا غلماانه نازفى المؤخرات وحورياته كبيرات المقعدات

" كن رجلا ولا تتبع خطواتي "
حمؤة بن أمونة

الرد مع إقتباس
قديم 12-02-2007
الصورة الرمزية لـ Safnat_Fa3nash007
Safnat_Fa3nash007 Safnat_Fa3nash007 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2005
Safnat_Fa3nash007 is on a distinguished road
+++

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة knowjesus_knowlove مشاهدة مشاركة

الصراحة ياشباب أنا لازم أعترف لكم إن أنا اللى بلغت عن هذا الجاسوس لأنه كان بينافسنى فى رزقى ورزق الولايا اللى عندى خصوصا بعد أن قرر الموساد الإستغناء عن خدماتى لأن مرتبى كان كبير جدا ويكلفهم الكثير
والدليل موجود هنا

http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=15003

اسألي اياهم يا خال, مش عايزين مساعد قاعد بركي طالنا منهن عجل سياره ههههههههههههههههه

لا تخف من الباطل ... ان ينتشر او ينتصر .... إن الباطل لا بد أن يهزم امام صمود الحق مهما طال به الزمن .... وكل جليات له داهود ينتظره وينتصر عليه
"بإسم رب القوات"
(قداسة البابا شينوده الثالث )

الرد مع إقتباس
قديم 12-02-2007
wael30 wael30 غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Feb 2007
wael30 is on a distinguished road
من يخون وطنه لا دين له والمفروض ان يكون العنوان خائن وليس ازهري اما التعريض بالازهر فكلام موتور من موتور اخر مصر طوال عمرها زهرها كيان يحمي مصر ويعطي المصريين القوه مهما حدث فلازهر هو رمز مصر الكبير.
لا اتوقع ان يقول في مقال اخر ان ايلي كوهين جاسوس او انا بطر او حنا خائن لكنك ستقول تلفيق التهم لكنسي او قبطي اذا كان الازهري خائن فانا اظن انا كل الاقباط في المهجر خائنين لمصر انواياهم السيئه تجاه هذه البلد التي ولدوا بها.
اطمئنكوم لن نكون عراقا لكم لتهبطوا عليها من طائرات اميركا
ليفهم الجميع ذلك
وزي ما3nter قال
ايلى كوهين
كمال فوزى حنين
زاخر بساده
امين يوسف عطا الله
نصحى برسوم
مش برضه كانوا مسيحيين؟
الخاين ليس له ديانه

آخر تعديل بواسطة wael30 ، 12-02-2007 الساعة 08:57 AM
الرد مع إقتباس
قديم 12-02-2007
churchill2 churchill2 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2004
churchill2 is on a distinguished road
الأزعر دوما عودنا علي تخريج قازورات وكان العطار احداها

إقتباس:
وزي ما3nter قال
ايلى كوهين
كمال فوزى حنين
زاخر بساده
امين يوسف عطا الله
نصحى برسوم
مش برضه كانوا مسيحيين؟
الخاين ليس له ديانه
واضح ان حضرتك ما بتقراش غير مشاركات عنتر بس
لأنك لو كنت قريت المشاركة دي ما كنتش كتبت الكلام دة
إقتباس:
1-إلياهو بن شاؤل كوهين يهودي مصري-وقت ان كان اليهود المصريين يعيشون في بلدهم مصر قبل ان يدركهم الأجرام الأسلامي- تجسس لصالح اسرائيل في سوريا وحكم علية بالأعدام
2-زاخر بسادة تم زرعة في وسط مجموعة متزمتة دينيا في كندا من قبل الشرطة الكندية واستطاع ان يكتشف افرادها ويزج بهم في السجون التي لا يستحقون ان يعيشوا خارجها بدليل انة يعيش الأن في مصر بحرية

3-منير جميل حبيب روفا هو مسيحي عراقــــــــي مش قبطي
اما بالنسبة للباقيين فأذا كان لديك ما تذكرة عنهم فتفضل اما اذا لم تذكر عنهم معلومات تفصيلية بروابط موثوق فيها من النت فسأعتبرك كاذب كعادتك
ونصيحة لا تتصفح المواقع الأسلامية كثيرا فهي تجيب لصاحبها غباء مستديم وهو ما بدأت اعراضة تظهر عليك

علينا ان ننتقل من التفكير فيما نتمني ان يفعلة لنا العدو ,الي ما يجب ان نفعلة لنجبر العدو علي ان ينفذ ما نتمناة
واظن ان اول ما سنجنية من هذا التفكير هو البدء بتكوين تنظيمات قبطية مسلحة
الرد مع إقتباس
قديم 12-02-2007
wael30 wael30 غير متصل
Registered User

اولا لو انت شوفت عدد مشاركاتي كنت عرفت انا قريت لمين هنا
ثانيا حتي لو انا قريت للاخ عنتر فمن واجبي اني اشكره
ثالثا وده الاهم انك مبتنتقدش واحد جاسوس انت بتنتقد الازهر وده في حد ذاته خطأ لاني لو قولت اي كلمه عن الكنيسه اكيد هلاقي الف واحد يشتموني وعلي فكره نص الالف هيكونو مسلمين لكن طبعا انت بتهجوا الازهر الشريف في شخص جاسوس والازهر برئ منه
رابع حاجه وهيا الاهم عندي انك لزم تعرف حدودك في الحوار وانك مش الشخص اللي يعلمني اقول ايه او مقولش ايه
اخر حاجه الجمله اللي انت كاتبها(الأزعر دوما عودنا علي تخريج قازورات وكان العطار احداها) طبعا انت عارف معني جمله زي دي عند المسلمين وخصوصا اللفظ القذر اللي انت كاتبه
حبيبي (لكم دينكم وليا ديني )
وديني ميدنيش الحق اني اتطاول عليك الابمثل قولك
اقراء قبل ان ترد
الرد مع إقتباس
قديم 12-02-2007
Gold User

إقتباس:
اولا لو انت شوفت عدد مشاركاتي كنت عرفت انا قريت لمين هنا
[SIZE="4"]لو شفت عدد مشاركاتة ...كنت هعرف هو قرأ لمين ....حد فاهم حاجة ؟!![/SIZE]

إقتباس:
ثالثا وده الاهم انك مبتنتقدش واحد جاسوس انت بتنتقد الازهر وده في حد ذاته خطأ لاني لو قولت اي كلمه عن الكنيسه اكيد هلاقي الف واحد يشتموني وعلي فكره نص الالف هيكونو مسلمين لكن طبعا انت بتهجوا الازهر الشريف في شخص جاسوس والازهر برئ منه
بص يا حبيبي التعليم في جامعة الأزهر تعليم فاشل اذا ما قارناة بالجامعات الأخري
واظن انك ستوافقني انة لو ظل الأزهر مؤسسة دينية لكان احترمها الجميع ولكن اقتحامها المجتمع وتحولها الي جامعة بها الكثير من الكليات العلمية اساء اليها كثيرا
وكفاية انهم بيدرسوا الطب بالعربي ..دة كارثة في حد ذاتة
لكن الكنيسة اللي لا يمكن لأحد ان يقارن بينها وبين الأزهر فهي مؤسسة دينية عظيمة تكرس في قلوب اولادها قيم المحبة والتسامح مش قيم رضاعة الكبير وملكات اليمين

إقتباس:
رابع حاجه وهيا الاهم عندي انك لزم تعرف حدودك في الحوار وانك مش الشخص اللي يعلمني اقول ايه او مقولش ايه
اخر حاجه الجمله اللي انت كاتبها(الأزعر دوما عودنا علي تخريج قازورات وكان العطار احداها) طبعا انت عارف معني جمله زي دي عند المسلمين وخصوصا اللفظ القذر اللي انت كاتبه
مش عارف دة تهديد ولا اية ...لكن ع العموم لو كان تهديد هيبقي التهديد ال....ال20 تقريبا يعني قبلية جالي 20 تهديد ..بس لازم تعرف انك اخترت الشخص الخطأ لتهددة

علينا ان ننتقل من التفكير فيما نتمني ان يفعلة لنا العدو ,الي ما يجب ان نفعلة لنجبر العدو علي ان ينفذ ما نتمناة
الرد مع إقتباس
قديم 12-02-2007
3nter
GUST

ياعم تشرشل انت بتقول

لكن الكنيسة اللي لا يمكن لأحد ان يقارن بينها وبين الأزهر فهي مؤسسة دينية عظيمة تكرس في قلوب اولادها قيم المحبة والتسامح مش قيم رضاعة الكبير وملكات اليمين

الجامعه الوحيده التى تدرس الطب بالعربى هى جامعات سوريه ودراسه الطب بالازهرى انجليزى 100% عدا المناهج الاسلاميه (بلاش تقرا نت غير علم)
اذا كانت الكنسسه بالنسبه لك كمسيحى مؤسسة دينية عظيمة وانا احترم فيك الاعتزاز بدينك وكنيستك
فالازهر بالنسبه لنا كمسلمين مصدر التشريع و مناره العلوم الدنيا
قد يكون لك رأى مخالف او ترد بطريقه غير مقبوله لدينا كمسلمين لكن هذ لم ولن يغير من احترامنا للازهر وعلمائه
هناك من علماء الازهر من انحرف وايضا هناك بالكنيسه قسس ورهبانا انحرفوا
ومعروفين بالاسم سواء ازهريون او من رجال الكنيسه بدون ذكر اسماء
انت عارفهم وانا عارفهم
وكلاهما اولا واخيرا بشر
الرد مع إقتباس
قديم 13-02-2007
Gold User

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة 3nter مشاهدة مشاركة
ياعم تشرشل انت بتقول

الجامعه الوحيده التى تدرس الطب بالعربى هى جامعات سوريه ودراسه الطب بالازهرى انجليزى 100% عدا المناهج الاسلاميه (بلاش تقرا نت غير علم)
اذا كانت الكنسسه بالنسبه لك كمسيحى مؤسسة دينية عظيمة وانا احترم فيك الاعتزاز بدينك وكنيستك
فالازهر بالنسبه لنا كمسلمين مصدر التشريع و مناره العلوم الدنيا
قد يكون لك رأى مخالف او ترد بطريقه غير مقبوله لدينا كمسلمين لكن هذ لم ولن يغير من احترامنا للازهر وعلمائه
هناك من علماء الازهر من انحرف وايضا هناك بالكنيسه قسس ورهبانا انحرفوا
ومعروفين بالاسم سواء ازهريون او من رجال الكنيسه بدون ذكر اسماء
انت عارفهم وانا عارفهم
وكلاهما اولا واخيرا بشر
ياريت حضرتك قبل ما ترد علي تسأل واحد في طب الأزهر عشان يقولك ان الدراسة هناك بالعربي
انا متأكد من معلوماتي
وعلي فكرة 90% من اسؤا الدكاترة واصحاب الفضائح هم خريجي ازهر ويمكنك ان تتأكد من ذلك
لأن الدراسة هناك كوسة بجد
واللي بيدخلوا طب الأزهر بيدخلوة بمجموع تعبان في الثانوي ..دة غير اصلا ان التعليم في المعاهد الأزهرية رايح في داهية
صدقني سوف يزيد احترام الناس للأزهر ويرجع الي دورة الريادي في العالم الأسلامي اذا تخلي عن اهتمامة بغير العلوم الدينية

كفاية امبارح واحد ازهري متخلف اسمة "محمد المسير "طلع علي قناة العربية وبيقول ان ختان الفتاة يجلب لها الراحة النفسية والسعادة !!!!!!!!!!!!!!!

الرد مع إقتباس
قديم 13-02-2007
wael30 wael30 غير متصل
Registered User

بخصوص التهديد
انا مفكرتش في اني اهددك لاني مقتنع ان الحوار بينا مفيش لغة تهديد فيه وان التهديد لضعاف العقول وانك كمان مش الشخص اللي يخليني اخاف منه ولا اسم تشرشل يخوفني فياريت تشلني من قائمة ال20
انما موضوع التعليم سواء ازهري او كنسي انا شايف انه مش موضوعناهنا لسب بسيط جدا ان التعليم في مصر عموما عليه اقوال كتير سواء ازهري او عام او كنسي او حتي خاص وبالمناسبه اتمني اتشرف بمعرفة تعليم سعاتك كنسي ولا عام انا طبعا تعليم عام كلية حقوق انت بقي تعليم ايه وبعد كده نتكلم عن التعليم وسبب انه منتقد وكفايه ان انهارده التعليم اصبح الشغل الحقيقي للتطوير في مصر من اعلي سلطه في البلد
سيدي الفاضل الازهر كما يعلم الرضاعه وملكات اليمين فيه كمان المواريث اللي بتحكم كل تعاملاتنا في كمان كيفية المعايشه والحوارمع اصحاب الديانات الاخري ...فيه التعاون والمحبه والسلام والايمان زي الكنيسه اتمني تكون عارف المناهج الازهريه زي مانا عارف التعليم الكنسي في مصر
علي فكره
انا كنت في الكنيسه امبارح علشان فيه زواج لصديق ليا وبروح كمان في المناسبات الدينيه لاصدقائي اهنيهم وكمان بيهنوني يعني الامور مش زي مانت متصور ابدا
في حاجه مهمه قوي قوي
انا فخور ان الدكتور بطرس غالي سكرتير عام الامم المتحده السابق مصري شوفت بقي انا مقولتش قبطي ولا مسلم لا مصريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
وفخور اكتر بالدكتور مجدي يعقوب
ومعتذ برائ البابا اللي بيدل علي انه مصري سمعت كلامه عن الحفر اللي اليهود بيقومو بيه جنب المدخل المغربي بالمسجد الاقصي
اخيييييييييييييييييي
ليكن الحوار بيننا اكثر جديه وليس غير ذلك

آخر تعديل بواسطة wael30 ، 13-02-2007 الساعة 09:10 AM
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة