تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 08-01-2006
غلاباوي
GUST

تصميم بمناسبة السنة الجديدة --> اهداء غلاباوي

الاخوة الاعزاء ....

كل عام وانتم بخير بمناسبة السنة الجديدة واعياد الميلاد المجيدة ... ومع تمانياتى القلبية لكم بالصحة والسعادة والعمر المديد ...وان ينعم الله عليكم بالسلام والخير
صممت لكم تصميم شخصي يصلح كخلفية سطح مكتب wallpaper
بمقاس 800 × 600 بمناسبة العام الجديد ...

وهو اهداء لاخوانى في المنتدي بالكامل

اتمنى ان تعجبكم ...
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
tarekmounir tarekmounir غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Apr 2005
tarekmounir is on a distinguished road
ما انت حلو اهو؟ عموما شكرا وياترى عامل ايه على عيد الاضحى؟
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ kittyy
kittyy kittyy غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jul 2005
kittyy is on a distinguished road
thu أيه رأيكوا فى الفكرة دى ؟...

على فكرة ياغلابـــاوى كـــل سنة وأنت طيب أولا بمناسبة عيد الأضحى ..

أنت فعلا أنسان ذوق جدا .. ميرسى على الـ wallpaper التحفة دى.. وحقيقى أنت أنسان قلبك طيب وجدع..

وبقولك أيه.. أنت أخدت موضوع كدا من على لســــانى .. أصلى كنت لســة بفكر أفتح موضوع شبه كدا وأقترح أننا نعمل مسابقة بين الأعضاء اللى ليهم فى التصميم والجرافيكس لتصميم أحسن بــــانر للمنتدى من بره . بدل البــــانر اللى دمه تقيل دا. وكمان تصميم لواجهة المنتدى كله وشكل أقسامه تكون ألذ شوية من كدا شوية.

وبما أنك طلع عندك مهارات جامدة كدا أنت ممكن تورينا ذوقك وكمــان أنا عــارفة أن فيه كتير من الناس هنـــا عندها الموهبة دى بس مش بيستخدموها ولا يطلعوها إلا عند الطلب .. فا ياريت نحاول نعمل بمجهوداتنا أحنا من المنتدى دا تحفه فنية. بدل مااحنا مضيعين وقتنا فى حاجات تافهة كتير مالهاش لزمة.

عمــوما مارحناش بعيد.. أحنا فعلا ممكن نعمل مسابقة واللى عنده مواهب مدفونة يطلعها ويورينا شطارته.. وأنا عن نفسى اليومين تلاتة اللى فاتوا دول بعد يومين العيد والذى منه كنت قاعدة متفرغة لبرنامج الفوتوشوب وأتعلمت حاجات جامدة أوى من البحث ومحاولات الدراسة دى لما الموضوع دا طلع فى دماغى..

وبعد ما نوصل بمجهود الأعضاء لأحسن تصميم سواء للواجهة أو البانر بتاع المنتدى يبتدوا الأدمنز ياخدوا سكـــتهم للتنفيذ والتطبيق..

هــــــا أيه رأيكـــــــــوا..

آخر تعديل بواسطة kittyy ، 08-01-2006 الساعة 09:33 AM
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
nabilms nabilms غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
nabilms is on a distinguished road
ايه الحلاوة دى يا عم غلاباوى الله ينور عليك وكل سنة وانت طيب وكده برضه تنسى أسمى وانا كنت أول المهنئين لك بعيد الاضحى
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ Gregory
Gregory Gregory غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2005
Gregory is on a distinguished road
كل سنة و جميع الأعضاء بخير و صحة و سلامة
و كل سنة و أنت طيب يا أستاذ غلاباوى و شكرا على الـــwallpaper
و حلوة فكرة أنك تحط أسماء الأعضاء فيها ( فضلت ساعة أدور على اسمى )
بس طلب صغير لو سمحت ...
ياريت لو تخلى الصورة معمولة بدرجات اللون الأزرق و بمقاس 768*1024
و ربنا يعوض تعب محبتك

أقتراحك حلو يا كيتى و أذكر أنه تم طرحه قبل كده بس الموضوع أتنسى
تقريبا الناس عايزة حاجة تحمسهم ... هدية يعنى ( خلاط مثلا أو أى حاجة )
و كل سنة و أنتوا طيبين
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ kotomoto
kotomoto kotomoto غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Oct 2004
kotomoto is on a distinguished road
يا جدعان, اكيد الحاج غلباوى مش هو اللى مصمم كده, ده اكيد عسكرى ولا ظابط من الحرب الاليكترونيه هو اللى عمل كده, لان كمان حظ قبطى فى الصوره و افلام كده,
عموما, ياريت تعملوا كده فعلا بس مايكونش بغرض اثارة الحقد و الكراهيه, لكن بغرض الود,
شكرا مره تانيه
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
وانت طيب با غلاباوى شكرا الوول بيبر تجنننننننننننننننننننن

والالذ ان اسمى موجود ههههههههههههههه احمدك يا رب

عقبال اسمى مينكتب فى المحضر
وكل سنه وانت كمان طيب

ولا عزاء للخروف يا حرام
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة kittyy
على فكرة ياغلابـــاوى كـــل سنة وأنت طيب أولا بمناسبة عيد الأضحى ..

أنت فعلا أنسان ذوق جدا .. ميرسى على الـ wallpaper التحفة دى.. وحقيقى أنت أنسان قلبك طيب وجدع..

وبقولك أيه.. أنت أخدت موضوع كدا من على لســــانى .. أصلى كنت لســة بفكر أفتح موضوع شبه كدا وأقترح أننا نعمل مسابقة بين الأعضاء اللى ليهم فى التصميم والجرافيكس لتصميم أحسن بــــانر للمنتدى من بره . بدل البــــانر اللى دمه تقيل دا. وكمان تصميم لواجهة المنتدى كله وشكل أقسامه تكون ألذ شوية من كدا شوية.

وبما أنك طلع عندك مهارات جامدة كدا أنت ممكن تورينا ذوقك وكمــان أنا عــارفة أن فيه كتير من الناس هنـــا عندها الموهبة دى بس مش بيستخدموها ولا يطلعوها إلا عند الطلب .. فا ياريت نحاول نعمل بمجهوداتنا أحنا من المنتدى دا تحفه فنية. بدل مااحنا مضيعين وقتنا فى حاجات تافهة كتير مالهاش لزمة.

عمــوما مارحناش بعيد.. أحنا فعلا ممكن نعمل مسابقة واللى عنده مواهب مدفونة يطلعها ويورينا شطارته.. وأنا عن نفسى اليومين تلاتة اللى فاتوا دول بعد يومين العيد والذى منه كنت قاعدة متفرغة لبرنامج الفوتوشوب وأتعلمت حاجات جامدة أوى من البحث ومحاولات الدراسة دى لما الموضوع دا طلع فى دماغى..

وبعد ما نوصل بمجهود الأعضاء لأحسن تصميم سواء للواجهة أو البانر بتاع المنتدى يبتدوا الأدمنز ياخدوا سكـــتهم للتنفيذ والتطبيق..

هــــــا أيه رأيكـــــــــوا..
مكزوووووووفه منك يا كوكو لانى نسيت اللى اتفقنا عليه معلش زهايمرررر بعيد عنك وحكم السن بقى يا بنتى كح كح كح

ههههههههههههههههههه عموما ابعتيلى قوليلى نكمل المنتفق عليه ولا اعمل ايه ؟؟؟
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
Ya Shero
GUST

يا حلاوة يا اولاد اسمي بقي مكتوب

بجد برافو يا غلاباااوي
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
mashmash1111 mashmash1111 غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2005
mashmash1111 is on a distinguished road
صدقني يا غلاباوي انك راجل فله وطلعت راجل مجدع ربنا يفتح عليك كمان وكمان ويبارك في حياتك كمان وكمان وينور حياتك كمان وكمان
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
غلاباوي
GUST

tarekmounir .... طول عمري حلو بس انت مش واخد بالك حتى دقق كدة :) اما عيد الاضحي معملتش له حاجة ... اعملولي انتو بقي

kittyy .... والله يا كيتى انا عرضت الفكرة قبلك في تحدي بينى وبين صفصف بدل البنر اللى عفا علية الزمن دة وحتى زيكو عرض انه يكون حكم هو ومينا هوت في الموضوع لكن صفصف تراجع متحججا انه مشغول .. عموما انا موافق وياريت حد يشجعنى ويعمل هو كمان والتصميم الافضل يتعمل ويتنفذ ... واعتقد دة هيكون لطيف بدل الموجود حاليا ....

nabilms ..... مش ناسي اسمك ولا حاجة دقق في اللون الاسود هتلاقية ... وبعدين يا اخي اعتبر نفسك الجندي المجهول ...

Gregory .... اسمك موجود يا عم بس يمكن مختفي شوية ورا الصورة ... احنا منقدرش نستغنى عن معاليك في التصميم

kotomoto مش كدة يا كوتومو مش لازم الظن السيء على طول الخط .. يا اخي دانا حاطط اسمك في التصميم .. وبعدين موضوع الخط القبطي جنننى عشان اوصل للكلمة .. الخط انا جبتة بسهولة بس ( نوفاري شاي ) هي اللى مكنتش عارف اكتبها لولا مساعدة اصدقائي الاعزاء المسيحين .. وبعدين انا قلت قبل كدة انى هاوي وبحب العب في برامج الجرافيك دي واعتقد مش عيب

Mrs 2ana 7or ... شكرا على زوقك يا مدام .. ولو انى مفهمتش الرسالة المشفرة اللى قولتيها لـ كيتى .. بس من تدخل فيما لا يعنية سمع ما لا يرضية ...

تعليق عام من غلاباوي ....

كل خوفي لا يجي واحد مفتح اوي من حبايبنا اللى بيرفعوا الضغط والسكر والدم ويقول غلاباوي حاطط في الخلفية اسماء محددة ... ودة اسلوب تهديد للاسماء دي بطريقة خفية .
.( لو هو امن دولة ). او حاططهم كدة عشان يوصل الرسالة للجماعة عشان يقوموا بتصفية الاسماء دي ( لو هو كان اخوانجي ارهابي ) ...... او يقول (ودي مستبعدة) غلاباوي بيقولكم كل سنة وانتم طيبين من قلبة

تحياتي

مرفق مع نفس التصميم بمقياس 1024 × 768 بدرجات اللون الازرق .. على حسب طلب صديقي العزيز

آخر تعديل بواسطة غلاباوي ، 08-01-2006 الساعة 11:00 AM
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
Ya Shero
GUST

إقتباس:
غلاباوي بيقولكم كل سنة وانتم طيبين من قلبة
انت بجد يا غلاباوي قلبك طيب وربنا يباركك..وتعرف محبة المسيح
الرد مع إقتباس
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ Gregory
Gregory Gregory غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2005
Gregory is on a distinguished road
شكرا يا أستاذ غلاباوى
ربنا يعوض تعب محبتك و يتمم شفاءك
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ InnerPeace
InnerPeace InnerPeace غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Oct 2005
InnerPeace is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة غلاباوي
تعليق عام من غلاباوي ....

كل خوفي لا يجي واحد مفتح اوي من حبايبنا اللى بيرفعوا الضغط والسكر والدم ويقول غلاباوي حاطط في الخلفية اسماء محددة ... ودة اسلوب تهديد للاسماء دي بطريقة خفية .
.( لو هو امن دولة ). او حاططهم كدة عشان يوصل الرسالة للجماعة عشان يقوموا بتصفية الاسماء دي ( لو هو كان اخوانجي ارهابي ) ...... او يقول (ودي مستبعدة) غلاباوي بيقولكم كل سنة وانتم طيبين من قلبة

كنت هااقولها
انا بهزر ياجدع وشكرا على تعبك .. بس هو مين وطنى حر دا ؟!! يكونش اسم امير الجماعة
قديم 08-01-2006
2ana 7or 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
2ana 7or is on a distinguished road
أنا أسمى مكتوب غلط ؟؟؟
معلش أصلى دقيق أوى بحكم شغلى ...
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة