تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 31-12-2005
Ya Shero
GUST

حمد الله على السلامة يا غلاباوي
الرد مع إقتباس
قديم 01-01-2006
الخواجه الخواجه غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: May 2005
الخواجه is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة غلاباوي
.. احم ..

الحقيقة مهما قولت فمش هقدر اعبر عن اللى حسيتة بعد العودة ... طبعا كلمة شكرا مش كفاية ابدا ولو شكرت كل واحد في رسالة خاصة باسمة مش هوفية حقة .. لكن اللى حصل دة مش بيدل غير على شيء واحد بس ... ان مهما اختلفنا في الاراء ومهما حدث صراع فكري بينا وصل لدرجات عالية في الحدة والسخونة الا اننا في النهاية لا نتمنى اي سوء او مكروه لبعضنا البعض ...

الحقيقة كنت اعلم انة سيصل الخبر للمنتدي ولم اصدق ان سيكون الخبر بصورة طلب صلاة لغلاباوي ... وانما بصورة ( غلاباوي هيعمل عملية ويا يجي يا يغور في داهية للابد )
وتوقعت بصورة طبيعية جدا ردود على غرار ( في داهية - المركب اللى تودي - خد الشر وراح .......... الخ )
لكن اخر ما تخيلتة ان يرجو لي الجميع بلا استثناء واكرر بلا استثناء السلامة ويدعون لي بالشفاء العاجل حتى اشخاص كان بينى وبينهم الكثير من الصراعات والمشدات الكلامية ... الا انهم برهنوا في النهاية انهم افضل بكثير من غلاباوي ....

لن اطيل عليكم واتمنى من كل قلبي للجميع الصحة والسعادة كما تمنيتموها لي ...

واتمنى ايضا تحتملوا غلاباوي مجددا ...... ههههههه

تحياتي

الاخ غلاباوي - انت تستاهل كل خير و نشكر ربنا علي رجوعك بالسلامه لعائلتك الكريمه

للمدام و الاولاد و لكل ناسك و لاخوتك في المنتدي - انا قريت مداخلتك اكثر من مره لانها

طالعه من القلب و توصل لقلب كل واحد يقراها - و ده ان دل فهو يدل علي المعدن الاصيل لكل مصري اصيل - محب لبلده و اهله و ناسه و تراب بلده و ابناء بلده
الرد مع إقتباس
قديم 01-01-2006
baby baby غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Nov 2005
baby is on a distinguished road
اولا الف حمدالله على سلامتك يا غلباوى ويارب تكون دلوقتى باحسن حال وربنا يكمل شفاك على خير ثانيا لو على المدام اكيد هتقول فى سرها" يا ريت" وبعدين ده منظرواحد وش كسوف واخيرا منتى بتقول كلام كويس اهو متشكر يا بيبي وربنا يبارك في حياتك ( حلوة حكاية ربنا يبارك في حياتك دي ) امال مالك بقى على طول سانن لسانك علينا ليه خليه حلو كده
كده عدت مرحلةالاكياس
الرد مع إقتباس
قديم 01-01-2006
غلاباوي
GUST

شكرا ليكم يا جماعة بجد والله دة كتير عليا ... وشكرا لكل واحد باسمة عشان منساش حد..

وانتى كمان يا بيبي وربنا يستر والمدام عندي ماتشوفش كلامك الحلو دة .. بعدين الامر ميسلمش .. وبالمناسبة هي مش هتقول ياريت .. هي هتقول ( اللى خدتة القرعة ...... )
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرد مع إقتباس
قديم 01-01-2006
الصورة الرمزية لـ Abou Sefeen
Abou Sefeen Abou Sefeen غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Nov 2004
Abou Sefeen is on a distinguished road
عودا حميداً

ألف الحمد لله علي سلامتك ياغلباوي ...... وعوداً حميدا للمنتدي .... صدقني أنا فرحت جدا لما شوفت مداخلتك وعرفت أنك رجعت بالسلامه ..... ربنا يحافظ عليك من كل شر
الرد مع إقتباس
قديم 01-01-2006
elmafdy elmafdy غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
elmafdy is on a distinguished road
مش بأقولك استفتاء حب مالوش حل

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة elmafdy
العزيز غلاباوى

اتارينى مش انا بس اللى بأحبك و عمال ابعت لك اطمن على صحتك و خايف عليك خوف حقيقى نابع عن حب حقيقى من القلب ,واضح ان ده شعور عام و موقف الكل هنا , أعتقد أن الادمن لو عملوا دراسه ها نلاقى ان منتدى السؤال عن صحتك و الامنيات بالشفاء العاجل اللى احنا فيه ده حقق رقم قياسى فى عدد المداخلات فى أقل وقت , و هذا أمر يستحق منا وقفه و تأمل للبحث عن السبب :

- هل هو خوف من غلاباوى و فرصه للنفاق و المحلسه بحكم انه رجل مخابرات كبير , لا أعتقد لأن الكثير من أخوتى فى المنتدى يحيون خارج مصر و ليسوا فى حاجه الى تأمين انفسهم او منافقة غلاباوى .

- هل لأن غلباوى أنسان رائع لطيف محبوب , أنا شخصيا أرى ذلك , الا انه ليس الرأى العام و الكثير من الذين أرسلوا يطمئنون عليه من المختلفين معه دائما فى الرأى و طالما حدثت بينهم مناقشات ساخنه حاده .

لا يتبقى الا سبب واحد و هو الحقيقه , هو أننا نحن جميعا كمسيحيين مختومين بروح المسيح , و محبته التى احبنا بها فاضت بداخلنا و خرجت للأخرين , فأصبحنا جميعا نعرف كيف نحب الاخرين , كل الاخرين , حبا حقيقيا صادقا لا يشوبه أى رياء او زيف أو تقلب , أننى - رغم قلقى و خوفى على صديقى غلاباوى - سعيد بما رأيته هنا , فرائحة المسيح العطره مازالت تنسم منكم جميعا , ما زلنا نحب الجميع حبا حقيقيا صادقا باذلا غير مشروط ولا متقلب , صدقهم جميعا يا غلاباوى فى محبتهم فهى حقيقيه , و صدقنى أنا حينما اقول لك ان هذه هى المسيحيه و هؤلاء هم المسيحيين , المسيحيين الذين تسعون بكل ما تملكون لأبادتهم و اخفائهم من الوجود , أما بالاسلمه أو بالتطفيش لخارج البلاد , و صدقنى أيضا حينما اقول لك انه يوم ان تختفى تلك الروح و الرائحه العطره من مصر , فأنها ستكون بداية النهايه لها .

أنا عارف انك تعبان و مش حمل خطب و هتافات علشان كده ها اسيبك و مش ها اقول اكتر من اللى قالوه اخواتى فى المنتدى , ربنا يعفى عنك و يقومك بالسلامه و نشوفك منور وسطنا تانى يا صديقى .

المفدى
علشان تصدقنى لما اقولك انه استفتاء حب مالوش حل و تصدقنى لما اقولك مين هما المسيحيين و تقدر يعنى ايه قيمة وجود بشر زينا بينكم ربنا وضع جوه قلوبهم حب حقيقى من نوعية الحب الالهى اللى البشر ما يعرفوش يقدموه .

حمد الله على السلامه يا صديقى العزيز

إقتباس:
هي هتقول ( اللى خدتة القرعة ...... )
عمال تخوفنى و تزود شكوكى العمليه كل شويه , عموما ما فيش احسن من العشره الطيبه و الاحترام المتبادل , خصوصا لما يبقى مش متاح غيره

حمد الله على السلامه كمان مره , و ربنا ما يغيبك عنا تانى ابدا

المفدى
الرد مع إقتباس
قديم 01-01-2006
الصورة الرمزية لـ fanous2102
fanous2102 fanous2102 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2003
fanous2102 is on a distinguished road
اولا انا مبسوط لرجوعك لعده اسباب اهمها
1- رجوعك لعائلتك بالسلامه و ده شئ مهم جدا لزوجتك و اولادك.
2- الاقي و احد اناقر فيه
بس اصبر شويه لما قلبك يستحمل مناقرات و مشاغبات فانوس معاك
مش لازم عمليه يعني كل 6 اشهر قلبك مايستحملش
3- في موضوع جديد ياريت تكتب مذكرات و احاسيس و احد هايعمل عمليه في القلب
دي طبعا راجعه ليك و لارادتك الشخصيه
4- مربا بك خد بالك الهدنه مش هاتستني كتير اول ماتشد حيلك
هابدآ من جديد و تاني تاني تاني
ربنا معاك
قديم 01-01-2006
Miro Miro غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
Miro is on a distinguished road
اوعى يكون المناقرة معاك فى المنتدى هى الى عملت فى قلبك كدة :)
الرد مع إقتباس
قديم 01-01-2006
غلاباوي
GUST

لا ابدا ,,, الموضوع كان قديم شوية وانا بطنش لحد ما الوضع تفاقم ...
عموما نصيحة خاصة جدا ... لو اردت ان تقوم بعملية في القلب فأنصحك بسباك محترف بدلا من طبيب .... فكلاهما يقوم بالعمل ذاته
الرد مع إقتباس
قديم 02-01-2006
mena_hot mena_hot غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2003
mena_hot is on a distinguished road
حمد لله علي السلامة يا غلاباوي وحشتنا ياراجل

بجد الواحد كان قلقان عليك اوي اوي

ربنا يخليك لمراتك واولادك وكل اللي بيحبوك

ويكمل شفائك علي خير باذن يسوع
الرد مع إقتباس
قديم 02-01-2006
غلاباوي
GUST

شكرا يا مينا .. وربنا يوفقك يا رب
الرد مع إقتباس
قديم 02-01-2006
الصورة الرمزية لـ مار مينا
مار مينا مار مينا غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Nov 2004
مار مينا is on a distinguished road
سلام المسيح معاكم
حمدلله علي سلامتك يا غلاباوي بس اوعي وانت بتفوق من البنج تكون طلعت اسرار المنتدي برّه ههههههههههههه
ياريت تقولنا كان احساسك ايه
وهديتي ليك يا عم لشفائك ....... هتنازلك عن كلمه (( تحياتي ))

(sml21)
الرد مع إقتباس
قديم 03-01-2006
غلاباوي
GUST

ههههههههههههههههه شكرا يا مارمينا على زوقك وعلى تحياتى كمان فوق البيعة
الرد مع إقتباس
قديم 03-01-2006
الصورة الرمزية لـ InnerPeace
InnerPeace InnerPeace غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Oct 2005
InnerPeace is on a distinguished road
حمدله على سلامتك ياغلاباوى وعلى فكرة ساويرس هو اللى بعتلك معايا (فى المشاركة بتاعتى يعنى) بوكيه ورد .. انا كنت جيبالك بوكيه شبت وبقدونس على اساس انى سمعت ان الورد حرام وكمان مصروفى مش هايكفى
قديم 03-01-2006
eymy eymy غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2005
eymy is on a distinguished road
مد يدك للشفاء ولتجر ايات وعجائب باسم فتاك القدوس يسوع
اللى شفى حماة بطرس واقام لعازر من الموت قادر يكون معاك ثق فيه هتلاقيه جنبك مش الدكتور اللى جنبك ربنا معاك وتقوم بالسلامه
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة