تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم جعل جميع المنتديات مقروءة

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 20-12-2005
الصورة الرمزية لـ Gregory
Gregory Gregory غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2005
Gregory is on a distinguished road
فى حد شاف حلقة البيت بيتك أنهاردة ( يوم الثلاثاء ) ؟ ؟ ؟
كان فيها سؤال من تامر أمين للمفتى بخصوص موضوع رضاع الكبير
قديم 21-12-2005
الصورة الرمزية لـ kotomoto
kotomoto kotomoto غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Oct 2004
kotomoto is on a distinguished road
كان نفسى تشوفوا تامر ده مع المفتى فى حلقة 20 ديسمبر لما كانوا بيتكلموا عن رضاعة الكبير, كان ناقص يقول يا أرض ابلعينى
كان منظره فخور بنبيه جدا
قديم 21-12-2005
الصورة الرمزية لـ kotomoto
kotomoto kotomoto غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Oct 2004
kotomoto is on a distinguished road
يا جماعه, هى الحلقه ديه كانت بتاريخ كام؟

و ياريت لو حد سجلها فيديو يحطها على النت علشان ننزلها.

برجاء الرد

شكرا
قديم 21-12-2005
الصورة الرمزية لـ وطنى مخلص
وطنى مخلص وطنى مخلص غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Jan 2005
وطنى مخلص is on a distinguished road
أهم حقوق الاقليات حقهم فى عدم التحريض ضدهم فى وسائل الاعلام

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة حماده
انا كنت بحب تامر لكن دلواتي هراقبه كويس واوكد اني هتصل بيه في البيت بيتك واثير معاه الموضوع واخلليه يعترف قدام كل العالم انه لازم يعترف بحقوقالاقليات في مصر
شكرا
الاستاذ \ حمادة بك
عندما تتصل بمحطة تليفزيونية حكومية لا يرد عليك المذيع فورا بل يرد عليك خارج الهواء مدير الاستوديو الذى بدوره يجرى معك تحقيق شامل عن السبب فى الاتصال و ماذا ستقول بالضبط ثم بعد ذلك يقول لك خليك معنا على الخط و.....
فإذا كان كلامك مش ع الكيف مثل ما تنوى حضرتك قوله عن ان وسائل الاعلام الحكومية التى تمول من دافعى الضريبة الاقباط مع المسلمين بالاضافة الى المعونات الاقتصادية و التكنولوجية من الدول الغربية لا يجب ان تسخر للتحريض ضد الاقباط و ضد الدول الغربية و تصوير كل حدث يحدث على وجه الارض بأنه مؤامرة غربية ضد دين الاسلام بهدف اجتزاز جذوره
فى هذه الحالة ستظل على الخط حتى آخر العمر و لن تصل للمذيع ابدا
كل حديث تليفونى تراه على الشاشة سبق ان جرت بروفة له خارج الهواءو سبق اجازته من المذيع و المعد و المخرج اما كلامك فلن يجاز
الا تعرف يا حمادة بك انه لا يوجد اصلا أقليات فى مصر فكلنا عرب و كلنا مسلمين و كلنا نسيج واحد و حتى لو فرض وجود اى مسيحى فى مصر فهو مسلم حضارة و ثقافة و وطنا و انتماءو عادات و تقاليد و أفكار و تحالفات و عداوات و رؤى ولغة و....... و معلهش سامحوه مسيحى دينا فقط
و كما صرح محمد ابو العلا ماضى- رئيس المنظمة الاسلامية لحقوق الانسان-
إن الاقباط لا يزيد نسبتهم فى مصر عن3%! و نحن العرب المسلمين 97% !و من حقنا فرض ديننا و شريعتنا الدينية عليهم و إذا لم يقبلوا فليغادروا الدولة لان الديمقراطية هى حكم الاغلبية(قال هذا فى قناة الجزيرة فى مناظرته الشهيرة مع مجدى خليل و قد عرف ابو العلا نفسه فى البرنامج على انه رئيس المنظمة الاسلامية لحقوق الانسانّ!!!!!!!!!!!)
الرد مع إقتباس
قديم 21-12-2005
حماده
GUST

وطني بك
اهلا بيك شوف يا حبيبي لو اتصلت انا مش بالسذاجه دي اكيد الكلام الي هقوله خارج الهوا هيكون مختلف انا هرميلوا الكلام بسرعه لما ادخل علي الهوا ودي عملتها مع قناه روتانا الاغاني في موضوع كده في برنامج شبيك لبيك اوكي كده النقطه دي
موضوع الاقليات فعلا المصرين المسحين اقليه لكن اقليه نسبيه داخل مصر لكن هما اكتر من 12 مليون يعني اد نصف الدول العربيه مكتمعه ههههههههههههه
وباقيت المصرين المسلمين فانا قلت انا بكره كلمه انهم عرب مسلمين الي قال الكلام ده ابو العلا او غيره فده رايه مش راي بقيت الناس وعلي فكره الاف من الناس متتخيلش ان في فرق بين مسلم ومسيحي ولما تقول قدامهم كده يضحكوا لانها شيء ثقافي قديم
المصرين كجنس هما تناثل واحد من 7000 سنه او اكتر وعلشان كده انك تاخد الجنسيه ده صعب جدا في مصر لانها بتحافظ علي جنسس فرعوني قديم
الديانات حريه عبادات دي حاجه تانيه
والمناظره الي حصلت دي مناظره طائفيه وعنصريه جدا هدفها المساس بالامن القومي الوحدوي للهلال والصليب المصرين من قنوات معاديه لمصر وناس مش واعين للي بيعملوه غير المبلغ الي هيخدوه وهما خارجين من القناه بالدولار حاجه بقيت تقرف
شكرا
الرد مع إقتباس
قديم 22-12-2005
Gold User

واضح ان حمادة بك صاحب خبرة فى الحديث مع الفضائيات

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة حماده
وطني بك
اهلا بيك شوف يا حبيبي لو اتصلت انا مش بالسذاجه دي اكيد الكلام الي هقوله خارج الهوا هيكون مختلف انا هرميلوا الكلام بسرعه لما ادخل علي الهوا ودي عملتها مع قناه روتانا الاغاني في موضوع كده في برنامج شبيك لبيك اوكي كده النقطه دي
موضوع الاقليات فعلا المصرين المسحين اقليه لكن اقليه نسبيه داخل مصر لكن هما اكتر من 12 مليون يعني اد نصف الدول العربيه مكتمعه ههههههههههههه
وباقيت المصرين المسلمين فانا قلت انا بكره كلمه انهم عرب مسلمين الي قال الكلام ده ابو العلا او غيره فده رايه مش راي بقيت الناس وعلي فكره الاف من الناس متتخيلش ان في فرق بين مسلم ومسيحي ولما تقول قدامهم كده يضحكوا لانها شيء ثقافي قديم
المصرين كجنس هما تناثل واحد من 7000 سنه او اكتر وعلشان كده انك تاخد الجنسيه ده صعب جدا في مصر لانها بتحافظ علي جنسس فرعوني قديم
الديانات حريه عبادات دي حاجه تانيه
والمناظره الي حصلت دي مناظره طائفيه وعنصريه جدا هدفها المساس بالامن القومي الوحدوي للهلال والصليب المصرين من قنوات معاديه لمصر وناس مش واعين للي بيعملوه غير المبلغ الي هيخدوه وهما خارجين من القناه بالدولار حاجه بقيت تقرف
شكرا
واضح ان حضرتك صاحب خبرة فى الحديث فى الفضائيات
ان شخصيا حاولت و فشلت لإننى اثناء التحقيق الذى يجريه معى تليفونيا مدير الاستوديو أفشل دائما فى ادخال الاحساس لديه ان مداخلتى سوف تكون على مزاجه و مزاج المذيع
لذلك فدائما يطلب منى مدير الاستوديو بعد التحقيق الذى يجريه معى ان انتظر على الخط و أظل منتظرا على الخط الى ان ينتهى البرنامج ثم يتم اغلاق الخط دون حتى كلمة اعتزار

مرة واحدة اللى قدرت فيها اكلم وحيد حامد كاتب مسلسل اوان الورد على فضائية الاندلس و أغلقوا الخط بمجرد ان تطور الحوار تطور مش على المزاج و كنت على الهواء و كنت قد قلت لمدير الاستوديو اننى سأسأله عن مناخ حرية التعبير فى مصر و نظرا لقلة المكالمات وصلنى بوحيد حامد على الفور و كنت قد سألته : هل من حرية التعبير إظهار جميع النساء المسيحيات فى المسلسل هما اما منحلات اخلاقيا على علاقات محرمة بمسلمين او متزوجات من مسلمين و هى الزيجات التى تحرمها الديانة المسيحية التى تحرم على المسيحى سواء كان رجلا او إمرأة الزواج بغير مسيحى فهل تريد ان توحى ان جميع الرجال المسيحيين عاجزين جنسيا و النساء المسيحيات تضطر اما للزواج بمسلمين او إقامة علاقات زنا معهم ؟ فرد ان المسيحيين ليسو ملائكة و بهم الخطاة و الخارجين عن دينهم
و عندما سألته : و المسلمين ايضا ليسوا ملائكة فهل يقبل مناخ حرية التعبير الذى تكتب فيه ان تزوج احدى النساء المسلمات فى المسلسل لمسيحى الديانة؟ فرد لقد اوردت هذا السؤال على لسان احدى الشخصيات المسيحية لمدير الامن فى المسلسل عندما سأل مدير الامن هل تقبل ان تزوج ابنتك لمسيحى فرد مدير الامن اذا أسلم و انا ايضا من الممكن ان ازوج ملمة لمسيحى اذا أسلم
فقلت له و هل اذا كتب كاتب آخر عن زواج مسلمة من مسيحى بقى على دينه فى ظل مناخ حرية التعبير الذى تكتب فيه فترى هل ستسمح الرقابة بهذا المسلسل؟ و هل ستقبل الدولة ان تنتجه؟ و هل ستقبل الفضائيات على عرضه؟ و هل لو كنت انت رئيس الرقابة كنت ستجيزه؟
فرد مش سامع حاجة واضح ان الخط قطع و تم اغلاق الخط معى
================================================== =============
اما عن ابو العلا ماضى فأنا اتفق معك على ان ما قاله كان رأيه هو و قد عرف نفسه بأنه رئيس المنظمة الاسلامية لحقوق الانسان و حتى لم يعرف نفسه على انه القيادى الاخوانى لأنه يبدو انه توجد مشاكل كبيرة بينه و بين التنظيم الآن
الرد مع إقتباس
قديم 22-12-2005
الصورة الرمزية لـ ABDELMESSIH67
ABDELMESSIH67 ABDELMESSIH67 غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
ABDELMESSIH67 is on a distinguished road
عزيزي وطني مخلص , الأخوة الأفاضل

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة وطنى مخلص

أخى عبد المسيح 67
اشكرك بشدة على نقل تلك الفقرة من الحديث و التى سقطت بفعل فيروس لعين اصاب الجهاز عندى اصبح يلتهم الجزء الاوسط من كل ملف فى جهازى به الاسم الاضافى.TXT و ان كنت لم اندم على هذه الفقرة لأنها كانت الفقرة التى اثارت غيظى بشدة لدرجة اننى كدت ان احطم التليفزيون على رأس العنصر الارهابى محمد عمارة
خسارة أنك لم تستطع عرض كامل حوار الحلقة الله يخرب بيت الفيروس اللعين
أكيد هذا الفيروس ماركة محمد ابن الحمارة .

فعلا أنت سبقتني لأني كنت ناوي أطرح موضوع حول هذه الحلقة التي أغاظتنا بشدة و سببت
حرج كبير لمحمود سعد الذي قال لمحمد ابن الحمارة : الموضوع مش معركة أحنا في عصر الحرية , دائما نواجه الفكر بفكر مثله فكانت الكلمة الوحيدة المتعقلة في الحلقة .

الزبالة اللي أسمه تامر هو و ابن الحمارة سببوا حرج شديد لمحمود سعد و لسفيرة مصر
و هم قاعدين يتفرجوا عليهم بيردوا على بعض زي مطربين الأفراح الدرجة عاشرة .

فعلا المثل الانجليزي بيقول : EMPTY POTS MAKE MOST NOISE

الغرب هو الذي أخترع كل شئ فعلا و ليس شعارات من الابرة الى الصاروخ حتى
الكنب الذين يجلسون عليه مستورد و الكاميرات و الاضاءة و الديكور , أذا كان السكارى
فعلوا كل هذا ماذا نسمي هؤلاء المحمديين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أموات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هل من الممكن رفع دعوى قضائية عليهم من قبل أي جهة محترمة بتهمة التحريض ؟؟؟؟؟

أنا اعلم أنها لن تسفر على شئ و لكن ( العيار اللي ما يصيبش يدوش ) .

شكرا لك مرة أخرى على موضوعاتك القيمة .

عبد المسيح
فِي ذَلِكَ الْيَوْمِ يَكُونُ مَذْبَحٌ لِلرَّبِّ فِي وَسَطِ أَرْضِ مِصْرَ وَعَمُودٌ لِلرَّبِّ عِنْدَ تُخُمِهَا. فَيَكُونُ عَلاَمَةً وَشَهَادَةً لِرَبِّ الْجُنُودِ فِي أَرْضِ مِصْرَ. لأَنَّهُمْ يَصْرُخُونَ إِلَى الرَّبِّ بِسَبَبِ الْمُضَايِقِينَ فَيُرْسِلُ لَهُمْ مُخَلِّصاً وَمُحَامِياً وَيُنْقِذُهُمْ. فَيُعْرَفُ الرَّبُّ فِي مِصْرَ وَيَعْرِفُ الْمِصْريُّونَ الرَّبَّ فِي ذَلِكَ الْيَوْمِ وَيُقَدِّمُونَ ذَبِيحَةً وتقدمه وَيَنْذُرُونَ لِلرَّبِّ نَذْراً وَيُوفُونَ بِهِ. وَيَضْرِبُ الرَّبُّ مِصْرَ ضَارِباً فَشَافِياً فَيَرْجِعُونَ إِلَى الرَّبِّ فَيَسْتَجِيبُ لَهُمْ وَيَشْفِيهِمْ. «فِي ذَلِكَ الْيَوْمِ تَكُونُ سِكَّةٌ مِنْ مِصْرَ إِلَى أَشُّورَ فَيَجِيءُ الآشوريون إِلَى مِصْرَ وَالْمِصْرِيُّونَ إِلَى أَشُّورَ وَيَعْبُدُ الْمِصْرِيُّونَ مَعَ الآشوريين. فِي ذَلِكَ الْيَوْمِ يَكُونُ إِسْرَائِيلُ ثُلْثاً لِمِصْرَ وَلأَشُّورَ بَرَكَةً فِي الأَرْضِ بِهَا يُبَارِكُ رَبُّ الْجُنُودِ قَائِلاً: مُبَارَكٌ شَعْبِي مِصْرُ وَعَمَلُ يَدَيَّ أَشُّورُ وَمِيرَاثِي إِسْرَائِيلُ».
www.copts.net
الرد مع إقتباس
قديم 22-12-2005
jesus_4_us jesus_4_us غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2004
jesus_4_us is on a distinguished road
الى تامر بسيونى
من قراءاتى فى بعض الصحف وجدت خبر يقول من تنبوءات الفلكيين لعام 2006 انه سيتم اغتيال الرئيس الامريكى بوش

ياترى جهزت نفسك للقيام بهذه المهمة قبل ان يسبقك اليها اخر

وتطلع ياولداه هنجراوى بوق على راى الهنجراوي
ة
الرد مع إقتباس
قديم 22-12-2005
Gold User

فعلا العيار اللى ما يصيبش يدوش

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة ABDELMESSIH67
عزيزي وطني مخلص , الأخوة الأفاضل

خسارة أنك لم تستطع عرض كامل حوار الحلقة الله يخرب بيت الفيروس اللعين
أكيد هذا الفيروس ماركة محمد ابن الحمارة .

فعلا أنت سبقتني لأني كنت ناوي أطرح موضوع حول هذه الحلقة التي أغاظتنا بشدة و سببت
حرج كبير لمحمود سعد الذي قال لمحمد ابن الحمارة : الموضوع مش معركة أحنا في عصر الحرية , دائما نواجه الفكر بفكر مثله فكانت الكلمة الوحيدة المتعقلة في الحلقة .

الزبالة اللي أسمه تامر هو و ابن الحمارة سببوا حرج شديد لمحمود سعد و لسفيرة مصر
و هم قاعدين يتفرجوا عليهم بيردوا على بعض زي مطربين الأفراح الدرجة عاشرة .

فعلا المثل الانجليزي بيقول : EMPTY POTS MAKE MOST NOISE

الغرب هو الذي أخترع كل شئ فعلا و ليس شعارات من الابرة الى الصاروخ حتى
الكنب الذين يجلسون عليه مستورد و الكاميرات و الاضاءة و الديكور , أذا كان السكارى
فعلوا كل هذا ماذا نسمي هؤلاء المحمديين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أموات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هل من الممكن رفع دعوى قضائية عليهم من قبل أي جهة محترمة بتهمة التحريض ؟؟؟؟؟

أنا اعلم أنها لن تسفر على شئ و لكن ( العيار اللي ما يصيبش يدوش ) .

شكرا لك مرة أخرى على موضوعاتك القيمة .

عبد المسيح
استاذى و اخى الحبيب عبد المسيح67
انت بتقول فيها فعلا الفيروس ماركة محمد حمارة لأنه لا يصيب جهازى الا بعد الدخول لمواقع معينة من المواقع التى تكشف حقيقة المحمديين و تحوى كتب قيمة لدرجة ان الفيروس من نوعMSV_01DLTXT دخل فى جهازى يومها19مرة فى نصف ساعة حملت فيها كتاب مترجم عن حادثة الافك
و بعد ما مسحته بالعافية وجدت كل ملف.TXT غير قابل للفتح اصلا و بعد مسح و اصلاح للقطاعات التالفة و اخطاء الملفات فتحت الملفات و لكن العشرين سطر الذين يتوسطون كل ملف تم محوهم بالكامل و هذه العشرين سطر الفارغين تبدأ بعلامة نصف بيضاوية و تنتهى بعلامة نصف بيضاوية
================================================== ===========
أما من جهة امكانية رفع دعوى قضائية بتهمة التحريض فللأسف غير ممكن لعدم وجود قانون يجرم التحريض العنصرى فى مصر و لقد كان إصدار تشريع يجرم التحريض العنصرى ضد فئة معينة سواء دينية او عرقية او ثقافية او... من مطالب المؤتمرات القبطية المتوالية من زيورخ الى واشنطن
فقط يوجد فى مصر قانون لمنع ازدراء الاديان و المقصود دين الدولة الرسمى و اما ازدراء الاديان الاخرى فذلك الازدراء يقدر من خلال الدين الرسمى للدولة اى انك اذا قلت ان المسيح الهك فأنت بذلك ترتكب جريمة ازدراء الدين المسيحى ذلك ان الدين المسيحى من وجهة نظر الدين الرسمى للدولة هو دين شخص اسمة عيسى ابن مريمة بنت آل طرزان أقصد آل عمران جاء ليخبر اليهود و قوم هود(؟) بأنه سيأتى بعده نبى اسمه احمد و بالتالى انت تزدرى الدبانة المسيحية (من وجهة نظر الدين الرسمى للحكومة) اذا اعترفت بحقيقة الوهية المسيح او عصمة الكتاب المقدس
بينما اذا قال محمد متولى الشعراوى ان الكتاب المقدس مزور هذه ليست جريمة لأن من وجهة نظر الدين الرسمى للدولة ان الديانة المسيحية تقوم على ان الكتاب المقدس مزور لذلك فإنه يزدرى الدين المسيحى اذا قال الكتاب المقدس معصوم اما اذا قال مزور فإنه يمتدح الدين المسيحى
كما ان القضاء فى مصر ولاية و ليست وظيفة و الحكم فيها يتم من خلال وحى لضمير القاضى و ليس من خلال الدلائل و لا القوانين و اللوائح و القضاه عندنا جميعهم اما كاذبين يزعمون انهم ينزل عليهم وحى بالاحكام او معتوهين بالفعل مصابين بهلاوس سمعية و بصرية يسمونها وحى ضمير القاضى
================================================== =============
أما كيف ندوشهم فأنا عادة كلما وجدت تحريض عنصرى ضدنا اقوم بأرساله لموقع البريد الالكترونى للسفارة الامريكية بالقاهرة و لجنة حرية الاديان بالكونجرس و الرئيس الامريكى و نائب الرئيس

آخر تعديل بواسطة وطنى مخلص ، 22-12-2005 الساعة 09:43 AM
الرد مع إقتباس
قديم 22-12-2005
Gold User

ألحق يا عم تامر احسن الصبايا تطير

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة jesus_4_us
الى تامر بسيونى
من قراءاتى فى بعض الصحف وجدت خبر يقول من تنبوءات الفلكيين لعام 2006 انه سيتم اغتيال الرئيس الامريكى بوش

ياترى جهزت نفسك للقيام بهذه المهمة قبل ان يسبقك اليها اخر

وتطلع ياولداه هنجراوى بوق على راى الهنجراوي
ة
يا خبر اسود إلحق نفسك ايها المجاهد تامر و سيبك من بوسى سمير دلوقتى
بالمناسبة العراف ما قالش حاجة بالنسبة لزكريا بطرس و رئيس وزراء الدنمارك علشان تامر عاوز يطمئن على الصبايا اللائى فى عيونهن حور
الرد مع إقتباس
قديم 22-12-2005
Gold User

كلامك مضبوط و هذا دورنا

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة Peace4All
الشئ المطلوب هو ترجمة الحوار للانجليزى وبعد كده ربنا يسهل .....الكلام زمان كان ببلاش بس دلوقتى لما الكلام ده يتقال فى تلفزيون الحكومة الى بتدعى انها بتحارب الارهاب...مش مفروض انه يعدى كده من غير ما يترجم عشان الدنيا تاخد فكرة عن اعلام مصر
كلام فى منتهى الحكمة و يجب ان يتكاتف كل البشر فى العالم مع أمريكا لحفظ الاممن فى العالم مع العلم ان السفارة الامريكية بالقاهرة فيها قسم للترجمة من العربى و ممكن ارسال الرسالة بالعربى لها و عنوانها
reyadhb@state.gov
الرد مع إقتباس
قديم 22-12-2005
jesus_4_us jesus_4_us غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2004
jesus_4_us is on a distinguished road
ياعم يا وطنى مخلص
حضرتك عايز كلام زى ده يترجم فى السفارة الامريكية فى مصر وبسهولة يرسل الى الجهات المسئولة
انا لااعيش فى مصر الان لكنى علمت ان الاسم الجديد هو السفارة الامريكية الاسلامية او بمعنى ادق الاخوانية

[ لى النقمة انا اجازى , يقول الرب ]
الرد مع إقتباس
قديم 23-12-2005
Gold User

لا أعرف ....كلامك منطقى و لكنى اتمنى الا يكون صحيحا

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة jesus_4_us
ياعم يا وطنى مخلص
حضرتك عايز كلام زى ده يترجم فى السفارة الامريكية فى مصر وبسهولة يرسل الى الجهات المسئولة
انا لااعيش فى مصر الان لكنى علمت ان الاسم الجديد هو السفارة الامريكية الاسلامية او بمعنى ادق الاخوانية

[ لى النقمة انا اجازى , يقول الرب ]
كلام منطقى و نتمنى ان C.I.A تكون متنبهة لمحاولات التنظيم الارهابى المجرم لإختراق اجهزة السفارة خاصة المتعلقة بالاتصال بالجماهير و متابعة وسائل الاعلام و الاجراءات الامنية و احوال الاقليات
reyadhb@state.gov
AgCairo@usda.gov
الرد مع إقتباس
قديم 23-12-2005
iwcab iwcab غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
iwcab is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة وطنى مخلص

أما كيف ندوشهم فأنا عادة كلما وجدت تحريض عنصرى ضدنا اقوم بأرساله لموقع البريد الالكترونى للسفارة الامريكية بالقاهرة و لجنة حرية الاديان بالكونجرس و الرئيس الامريكى و نائب الرئيس
تفتكر إنهم مهتمين بحاجة زى كده ؟
الرد مع إقتباس
قديم 23-12-2005
Gold User

طبعا لهم الحق فى البحث عن امنهم و محاولة معرفة الصديق من العدو

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة iwcab
تفتكر إنهم مهتمين بحاجة زى كده ؟
طبعا مهتمين بالحفاظ على امنهم من مصانع الارهابيين المسماه بوسائل الاعلام العربية
على الاقل يريدوا ان يعرفوا من هم اصدقاءهم هلى هم الاقباط ام النظام الارهابى المجرم بقيادة بن لادن
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

خيارات الموضوع
طريقة العرض

قوانين المشاركة