عرض مشاركة مفردة
قديم 22-10-2007
الزعيم هيثم الزعيم هيثم غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2007
الزعيم هيثم is on a distinguished road
إقتباس:
للأسف يا زميلي الكلام دا صحيح 100% فكارنية الحزب الوطني من اسهل اسهل الطرق في الحصول عليه وببساطه تقدم الي اي وحدة حزبية ومعك صورة 4×6 ومبلغ 3 جنيهات يكون معاك كارنيه صالح لمدة عام واذا ضاعفت المبلغ تحصل علي كارنيه صالح لمدة خمس سنوات
ههههههههههههههههههههههه

أضحكتنى للمره ممممممممممممممممممممم الكام دى يا زعيم موسى مش مهم المهم انى ضحكت لان واضح جدا انك معندكش حتى خلفيه الكارنيه بيطلع ازاى

إقتباس:
وعلي يدي يا زميلي الفاضل من يقوم باستخراج هذه الكارنيهات اخوان لك ممن يقولون الاسلام هو الحل !!

إقتباس:
أخوان لك ممن يقولون الاسلام هو الحل
ايه الحكايه الباشا بيقولى يا حج وانتا بتقولى أخوان لك ممن يقولون الاسلام هو الحل

طيب يا زعيم موسى انا حقولك أنا ملتى ايه

أنا مش مسلم ومش قبطى أنا مصرى أتولدت على أرض مصر وبقول كلمة الحق

يعلم الرب انى لا اقول الا الحق فالحق أقول لكم

إقتباس:
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وكأنك تقول ان الاخوان المسلمين فعلا من الأتقياء و الصالحين !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

أنا لم اقل ان الاخوان المسلمين من الصالحين والاتقياء وانا ضد ان يحكم الاخوان مصر طبعا

لكن فلنعترف ان الاخوان ليسوا جبابره

إقتباس:
شيوعية !!! نهارك سعيد يا هيثم يا ابني ارجع الي تاريخك لو سمحت !
وماذا يقول التاريخ

نهارك قشده قولى انتا التاريخ بيقول ايه أكيد انتا خبره عنى ممكن تاخد فيا ثواب وتقولى

إقتباس:
ابحث عن اصحاب الساعات في اليد اليمني وستجد الكثيرين !

هههههههههههههههههههه

من غير بحث ناس كتير من المسلمين بيلبسوا الساعه فى الايد اليمنى وده عمره ما كان معناه انه اخوانى ابدا

ههههههههههههههه

على العموم سوف ابحث عن اى ساعه فى اليد اليمنى

ههههههههههههههه

إقتباس:
ابقي عدي علينا بكرة يا سيد
يا زعيم موسى ادينى عديت وملقتش حاجه وبعدين انا مش سيد أنا اسمى هيثم من مصر من اسكندريه
الرد مع إقتباس