عرض مشاركة مفردة
قديم 11-09-2005
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
اما كلام ردي على انا حر ومراته ...

شوف يا انا حر .. انا كلامي والحمد لله محترم وعمري ما غلط في حد .. والمنتدي كله قدامك واسالهم ... اما اذا كنت بتتوهم تخيلات او ما الي ذلك فتلك مشكلتلك يا عزيزي ...

حتكلم عن نفسى وارد عن نفسى بس ... بص يا غلباوى انا رديت من كلامك انت ان الست بتاعه غسل ومسح وطبيخ وبس وردى انه لو ده المثال اللى فى بيتك تبقى مشكلتك انت وهى متطبقوش على كل ست تشوفها وبعدين انا مقدرة حرقتك ان ست يترد عليك كده معلش اصلك مش متعود ان ست لما تشوف غلط ترد عليه
اما مدام انا حر ... طالما انك سيدة ومتزوجة .. ياريت برضة توضحي لي نقطة انك مش بتتعاملي مع مسلمات ,,, وانك عايشة في كهف بعيد عنهم بدل ما يأذوكي او يبصبصوا لزوجك ..
انا لا فى كهف وبتعامل كل اليوم مع مسلمات وصدقنى ويعلم الله منهم صديقات كمان وكل الاحترام بينا والمحبه والنماذج اللى بقولها من نقدهم لنفسهم وحالهم مش من دماغى انا يعنى

بالمناسبة ياريت مش تغالطي نفسك كتير لان الكذب حبلة قصير جدا .. وعبارات كل المسلمين وحشين وكل المسلمين سفاحين وكل المسلمين ,,,,, الخ موضة قديمة اوي وفشلت بكل اسف لانها عبارات اغبي من ان تناقش او توضع في محك قياسي ليها ...

اولا مين اللى كداب ؟؟؟؟ وترجع تقول انك مهذب ومحترم ؟؟؟ ومين قال ان ((كل)) المسلمين وحشين ومجرمين .... الخ؟؟؟؟ انت بتفهم هندى ولا حاجه؟؟؟
يا غلباوى الكلام الغبى هو على رايك انك تحور الكلام زى مابتعمل وللمرة الالف احنا بننتقد دين وعقيده كان من نتايجها ناس اكترهم بيؤمن باشياء غبيه من قتل ودبح ومعامله الست اكنها عبده ولو تنكر اجيب لك من قرانك واحاديثكم الف دليل على صحه كلامى بس نصيحه متوريهمش للمدام الله يخليك ماشى

تحياتي واحترامي لكلاكما [/SIZE][/QUOTE]
الرد مع إقتباس