الموضوع: إذا لم تستحى
عرض مشاركة مفردة
قديم 02-12-2005
mir_a mir_a غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
mir_a is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة magd512
الى مايكل منير ومجدى خليل

صحيح ...........اذا لم تستحى فاصنع ما شئت
ماهذا الهراء الذى تفعلونه لكى تفتتوا وحدتنا الوطنية بيننا وبين شركائنا فى الوطن من المسلمين مما يهدد بإشعال الفتنة الطائفية والتى لن يكتوى بنارها المسلمين فقط بل نحن ايضا
كفاكم لعبا بالنار ........ام انكم مش حاسين بحاجة لآنكم فى الخارج ولن تتحملوا العواقب الوخيمة كما نحسها نحن بالداخل
( انا هفترض ان انت مسيحي لان انا اعرف ناس زيك كدا معرفة شخصية ) وطبعا علي هذا الافتراض هقولك انت ليه بتقول كدا

لان حضرتك عمر ما حصل لك اي نوع من انواع الاتهاض زي مثلا حد يضحك علي اختك او ممكن حد يغتصب منك اي شيء زي املاك وطبعا اللي زيك عادي جدا لما يبقوا شايفين ان اصلاح دورة مياة محتاجة تصريح من رئيس الدولة ( لان حضرتك مش بتدخلها اصلا علشان مش من مستواك ) يعني من الاخر بدل انت عايش كويس يبقي ملكش دعوة بغيرك , وهي دي الحقيقة انت ملكش دعوة بغيرك , سواء مايكل منير او غيرة لان انت لو عندك دم ممكن تروح الصعيد وتشوف الناس اللي بتصلي وبتعمل القداس والعزاء والافراح في الشارع ( ومش عارف بيعمدوا الناس ازاي ) واللي بيمشي مسافة طويلة جدا من قرية لقرية علشان يروح كنيسة , وكتير جدا جدا جدا حاجات لو اي انسان بيحس مش هيقبلها علي غيرة , وفي الاخر هقولك حاجة وابقي افتكرها في يوم من الايام , الارهاب الاسلامي زاد اليومين دول علشان ابونا زكريا او علشان اللي اقباط الداخل او الخارج بيعملوة , دا كدا او كدا كان هيحصل بس علي المدي البعيد , كل اللي حصل ان احنا عجلنا بالامر لما بدئنا نفضحهم , وللعلم الشيطان الاسلامي بيخطط للعالم كله مش مصر بس , واخيرا هقولك لو كنت اللي قولتة عن مشاكل الاقباط دا صحيح قولي ايه حلها غير السكات واحنا نقول لمايكل منير ( المتحالف مع الصهاينة والامريكان والهنود وعدو الوطن ومفتت الوحدة الوطنية ومفرق الشعب المصري ذات النسيج الواحد ... و ممكن تكمل شعارات عبيطة واقاويل هبلة زيكم من عندك ) انه يبطل يشغل نفسة بالقضية المسيحية لاننا هنقدر نعالجها بنفسنا
وربنا يهديك
الرد مع إقتباس