عرض مشاركة مفردة
قديم 31-08-2005
غلاباوي
GUST

<<Ghalabawy RETURNS عودة غلاباوي>>

دة طبعا مش اسم فيلم جديد ................

واخيرا ...................... عاد غلاباوي الي ارض الوطن .. بعد رحلة استجمام ناجحة الي حد ما ...

بجد ومن غير حلفان ( قالوا للحرامي احلف ) وحشتوني كلكم ....
على فكرة انا اكتشفت حاجة غريبة اوي بالرغم من اننا احيانا( وبكرر واقول احيانا عشان محدش يفهمنى غلط ) بنشوط في بعض جامد وبنكره بعض احيانا بسبب الخلافات اياها .. الا ان الواحد مهما حصل بيحس برضة انه مفتقد الجميع من اول العزيز المفدي .. وانتهاءا بالعزيز نوعا ما برضة ك ك مرورا بكل الاخوة الكرام واللى مش كرام ...

الحقيقة على قد ما استمتعت بالاجازة والاسترخاء اللى كنت فيهم على اد ما كنت مشتاق اوي ارجع مصر واكيد اللى برة مصر فاهمين انا قصدي اية كويس ... السفر حتى ولو كان مجرد اسبوعين اجازة بيبقي برضة غربة مهما كان ...

على فكرة وانا جاي في المطار اتفتشت واتجمركت كمان عشان محدش ينببط بالكلام يمين ولا شمال ..ز رغم انى لا جايب خلاط ولا مكنسة بالكهربا ... العملية كلها شوية حاجات للشغل .. وشوية ملابس ( جبت شوية حاجات يرجعوني شاب كاجوال ولا كأن عندي 20 سنة ) ولعب اطفال لولادي وشوية تذكارات من هناك .. وكنت طمعان اوي في فوطة من فوط الفندق . وعليهم الشعار الجميل بتاعه .. بس السرقة حرام وبلاش الحراكات اياها دي الطيب احسن برضة ,,, وعلى فكرة جايب شوية تذكارات من هناك جميلة جدا .. وفيها شوية تذكارات دينية لاصحابي المسيحين ( جيراني تحديدا )

مش هطول عليكم ... لكن بجد فعلا وحشتوني جدا ..............

المستجم حديثا
غلاباوي
ههههههههههه

الرد مع إقتباس