عرض مشاركة مفردة
قديم 20-07-2005
الصورة الرمزية لـ soka
soka soka غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Mar 2005
soka is on a distinguished road
يا جماعة أنا مش فاهمة انتوا قلقانين ليه.... ولا مستغربين من ايه....الكلام اللي مكتوب مش غريب...أي نعم مستفز ... يس مش غريب ... ما أشبه الليلة بالبارحة.... ما حدش فيكم قرا الاستشهادفي المسيحية بتاع الانبا يوأنس أو قصة الكنيسة القبطية بتاع ايريس حبيب ... نفس الحرب المكررة ...نفس التشنيع ... نفس البجاحة... الشيطان بيطور اللغة اللى هو بيتكلم بيها ... زمان كان بيتكلم يوناني وامبارح روسي (لو حد كان قرا كتاب العذاب الاحمر اللي بيتكلم عن المسيحية في روسيا وقت الحكم الشيوعي) و دلوقتي بيتكلم عربي ... هاتوا محاكمات الشهدا في العصر الروماني و حطوها جنب محاكمات العصر الشيوعي جنبيهم بقى محاكمات عصرنا ده الاختلاف مش كبيربس الاسئلة يقت مودرن شوية... عادي
اتفرجوا بقى على اللينك ده
http://www.haridy.com/ib/printthread.php?t=42467
ده من موقع اسلامي لقيته بالصدفة و شوفوا كم الرعب من كام آية من الكتاب المقدس.... همة يسموه احتقار و انا أسميه رعب
و المقال المنشور ده برضه ظاهره التشنيع و باطنه الرعب مع اننا مابنملكش اسلحة و لا لينا نفوذ سياسي و لا كل شوية نفرقع حتة في البلد و لا أي حاجة ابدا بالعكس احنا سلبيين جدا و ضعفا جدا بمقاييس العالم
يا جماعة ما تخافوش السيد المسيح قال كلمة و مش هاتنزل الارض "ثقوا أنا قد غلبت العالم
"