عرض مشاركة مفردة
قديم 07-05-2011
شيرين بنت اسكندريه شيرين بنت اسكندريه غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Apr 2011
شيرين بنت اسكندريه is on a distinguished road
مشاركة: تجمهر الفين سلفي امام كنيسة مارمينا بامبابة بزعم اختطاف مسلمة وحوار مع احد ال

ربنا يرحمناااااا ويحافظ على اولاده
انت يارب وعدك صادق

الهى الهى اين انت بنادى عليك وقلبى مجروح بيتألم الهى بجد محتجالك ارحم ضعفى ارحم أهاتى الهى انا عارفه الا احنا فيه تجربه بس قويه الشيطان شادد حربه علينا الهى احنا ضعاف اظهر زاتك يارب عرفهم مين انت الهى انت سمحت للناس انهم يصلبوك ويعزبوك كان ممكن قادر بكلمه منك تنهى كل الا عملوه فيك لكن استحملت واتهنت عشانى وقاومت العزاب بفرحه عشان يكون ليا مكان معاك فى السما بتقولى يا ابنى انا استحملت مش قادر تستحمل من الا انا عنيته فى وقت صلبى انا عارفه بس انت اله وانا انسان انت قوى وانا ضعيفه الهى انا بطلبك من قلب مجروح وبيتألم على الا بيحصل فى البلد دى انت باركتها بوجودك فيها وقت تجسدك على الارض علمتنى انى احب بجد علمتنى انى اضحى علمتنى انى اسامح علمتنى انى ماكرهش ابداااا مش عايزه عايزه ادين حد انت الوحيد الديان انت ايديك قويه ارجوك يا الهى ارفع عناااا التجربه القاسيه دى دم اولادك يارب غالى دم اولادك مش رخيص ابدااااااااااااا الهى انا بكلمك بمراره فى نفسى كنت اتمنى اكون فى وسطهم الهى دموعى والامى الا بيكلمو عنى وعلى الا فى قلبى من حزن مرير ااااااااااااااااااااااااااااااااه يالهى انا بصرخلك بجد انك تعمل اى حاجه تاخد حق اولادكالا ماتوا وسفك دمهم على الارض انا منتظره منك حنيتك علينا منتظره انك تحارب عشانى وعشان ولادك منتظره تجيب اولادك الهى مش قادره اكتب مش عارفه اقول ايه ولا ايه انت عارف وحاسس بيا وبالم اخواتى وبأهالى الشهداء الرب يدافع عنكم وانت صامتون لغايه امتى هانسكت لغايه امتى لغايه امتى يارب ارجوك ارحم ضعفى وسامحنى انى بعاتبك بس انا محتجالك تقف معايا ومع اخواتى الهى الهى لمادا تركتنى انا رافعه صليبى وماشيه وراك ارجوك ساعدنى انى ارفع صليبى لانى انحنيت ومش قادره ارفعه بكلمك ياربى ودموعى مش قادره اتكلم من قلب موجوع
الرد مع إقتباس