عرض مشاركة مفردة
قديم 23-05-2004
ABOELGMOO3 ABOELGMOO3 غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
ABOELGMOO3 is on a distinguished road
يالهو بالى على اللى بيحصل فى بلادى
أنا أصدق الكلام ده لآنه حصل لى - رحت أطلع البطاقة فلاقيتهم كاتبين فى خانة الديانة مسلم
فقلت للأمى اللى بيسجل البيانات أن البطاقة غلط فقاللى أدخل للظابط - كان فاكر هخاف وأمشى- دخلت للظابط اللى كنت جايبلة كارت توصية أمبارح من واحد صاحب والدى فأبتسم ومسك القلم بتاعه وشلفط كلمة( مسلم) الى( مسلحى) وحط نقطتين تحت اللام وشد الميم عملها (ح) وشبك( ى) فيها - قلت فى عقل بالى ظابط بتاع تزوير صحيح
الفار لعب فى عبى وأولاد الحلال نبهونى أنه ممكن واحد غبى من أياهم يتربس معاى ويقوللى أنت مزور فى البطاقة - قعدت أفكر تعمل أيه تعمل أيه تعمل أيه يابو الدموع
جالى تفكير جهنمى رحت للواد عباس بتاع الطعمية وعملت بأشترى طعمية ودخلت فيه شمال وقلت له أزيك ياعبس أدينى وحيات أبوك بثلاته جنيه طعمية محشية - وعملت أنى بطلع الفلوس من جيب القميص (وكنت حاشره بورق والفلوس والبطاقة) ورحت شادد مرة واحدة طلعت البطاقة منطورة فى طاسة الزيت - عملت كدة علشان يكون شاهد من أهلها - ورحت مطلع بدل تالف - أينعم كلفتنى أستمارات وفلوس تانى بس كده ولا يالهو بالى يقولولى مزور البطاقة
المهم ماأطولش عليكم رحت مخلص كل شيئ وثانى يوم أستلمت بطاقة جديدة وأنا فرحان ورحت دافس البطاقة فى جيب البنطلون لغاية ماأطلع على الباب وأبص فى البطاقة
ويالهو بالى ألاقى نفس التزوير فيها أرجع ثانى؟ فشر
عملت بالعند ورحت مطلع أستمارات جواز سفر- فلوس فلوس بس مابقاش ****
وقلت فى عقل بالى يمكن جواز السفر مايحطوش فيه كلام مزور -!!!
أخدت الجواز بعد عذاب -
وأنا نافش ريشى زى النسر اللى على النوته الخضرا
وأطلع جرى لحسن يرجعوا فى كلامهم تانى
طلعت من الباب وأبص على خانة الديانة ملقاهاش حمدت ربنا
بأبص فى الأسم لاقيت حاطين حسنين بدل حنين
قلت فى عقل بالى يالهو بالك ياأبو الدموع
أمرك لله الموظفين جهلة والمراجعين جهلة وحتى الجدع اللي بيبصم فى الآخر ويلطع النسر من الجهلة برضه - أعمل أيه عملت بحث ايه العامل المشترك بين الأغبياء وبعد دراسة وتحليل وجهد ومعاينة وجدت اكتشاف خطير خطير خطير - سببه أن هناك علامة مميزة للجميع وهو أن شكة الدبابيس وخبط الرأس على الزلطة لعمل علامة مميزة لها تأثير على المخ

أتذكر أن واحد سأل رجل دين مسؤل فى مرة عن هذه المواضيع
فقص القصة التالية
أنه مرة حضر له رجل دين مرسوم جديد - لكى يريه بطاقته العائلية
فوجد بها الوظيفة: قس الديانة : مسلم
أزاى تيجى دى مش عارف

ويالهو بالهم مزواراتية فاكرين الحكاية عدد وبس
الرد مع إقتباس