تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 21-04-2005
ehabamira2010 ehabamira2010 غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2005
ehabamira2010 is on a distinguished road
عزيزي

عزيزي : اقولك علي حاجة
صدقني انا في الموقع دا من زمان وفي هذا المنتدي ايضاً
المنتدي كان جميل وكان فيه ناس مسلمين محترمين بجد وكان الرد علي المستوي الاخلاقي
والعقلي السليم لحد ما جاء واحد اسمه بيكاسو وواحد تاني اسمه معتز وهات يا شتيمة في المسيحيين
لقيت بعض المسيحين غضبوا لهذا المعتز والبيكاسو وابتدأو في الرد بنفس اسلوبهم
مرة تلاقي معتز يتكلم كويس ومرة تاني تلاقاه ييتللكم بقلة ادب تحس انه اتنين مش واحد
ومن ساعتها وجد الشتيمة والسباب اذا كان علي محمد نبي اللاسلام او اذا كان علي السيد المسيح . المهم انا ارحب بيك
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
غلاباوي
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة bolbol
شفت يا غلاباوي انتهي الحوار في بوتقة الكلام العقيم
لا يا بلبل ... الكلام مخلصش ولا الحوار انتهي .. احنا لسة بنقول يا هادي وانا مش بكلامي دة بشكك في كلامكم ابدا .. بالعكس انا بحترمة جدا .....

مش عيب ابدا انك تحترم الرأي المضاد حتى لو كنت عارف انه في قرارة نفسك غلط ...

واحد بيعبد ايس كريم كيمو كونو .. انا هحترمة جدا جدا وهوعدة انى مش هاكل الهه ... اي نعم عارف انه اهبل وعبيط .. بس احتراما للشخصية اللى قدامي هحترمة واتحرم معتقداته على الاقل عشان الاقي منه احترام متبادل لثقافتى الدينية ومعتقداتى ....

يعنى في كلمتين ونص وبكرر الكلام دة للمرة المليون انا مش جاي اناقش الصلب ولا الفداء ولا الانشاد ولا غيرة ........ انا قلت قبل كدة ومازلت اؤكد انى في غيري اعلم منى ويعرف احسن منى واولي منى بالكلام في النقط دي .........

انا كل كلامي كلام واحد عادي جدا بيحسبها بالمخ والعقل صح ... مش اكلمك بالعقل تقولي احاديث ودلائل ومراجع .... لا عايزيك لو سألتك حاجة تجاوببنى اجابة منطقية مباشرة بدون الاستناد لأي شيء ......... الانسان عرف ان في كون وفي خالق ورب المفروض يعبدة من غير ما يكون في كتب سماوية ولا مراجع ولا غيرة .. بالفطرة والتفكير في ان لكل شيء خالق وصانع ........... فهمتوا كلامي ؟؟؟

ثانيا ودة الاهم وهكتبة بالبنط العريض جدا .......... انا معاكم ان ليكم حقوق زي ما لينا حقوق بالظبط طالما احنا شركاء في الوطن والمفروض ان الوطن مش بيفرق بين شخص وشخص على اساس دينة ( على الاقل في مصر )
يعنى لو برضة في في مصر عبدة بقر وعبدة نار واوثان ... المفروض ليهم حقوق متساوية يمكن مش هتكون متساوية مع حقوق الاغلبية .. ايا كانت .. لكن حتى الاقليات لازم احترامهم ومنحهم حقوقوهم كالمة وغير منقوصة لأي سبب .. وفي المقابل وزي ما لهم حقوق عليهم واجبات لانها طبعا مش سايبة .... وانا واحد من ضمن ناس كتيير جدا ضد اللى بيحصل حاليا ... المفروض ليكوا حقوق تبنوا كنايس براحتكم .. هو يعنى احنا دافعين حاجة من جيبنا ... واعملوا جمعيات بمزاجكم .. وتعملوا كل اللي نفسكم فية في حدود النظام والاعراف المتعارف عليها ... مش معنى كدة انى راضي على النظام الحالي .. ومش عايز اسمع واحد يهمس ولو همس او مجرد همس ان النظام في مصر اسلامي او بيضطهد حد وبيسيب حد اللى يقول كدة يبقي يا اما عبيط وساذج وبيضحك على نفسة يا اما عارف الحقيقة وبيتغابي لمجرد الحصول على دعم وتعاطف من حولة وانتوا اكييد عارفين اسرائيل كسبت اد اية من تعاطف العالم كلة معاها بعد موضوع افران الغاز ومذابح اليهود ( الهولوكست )

وبعدين مين اللى قال انكم مضهدين والمسلمين لا ؟؟ طب ما فية وزراء مسيحين في مصر ولا انا غلطان ؟ وبطرس غالي كان اية ؟؟ وشركات الادوية مكرم بسيلي ..
ومصانع بشاي للصلب .., والمملكة المتحدة اللي اسمها نجيب سويراس اللى كل حاجة في مصر له دخل فيها .. دة لو انا بصيت تحت السرير اخاف الاقيه موجود .....

واعيادكم بتعملوها محدش بيقولوكوا حاجة ... حتى عيد القيامة بنخرج معاكوا كمان وبناكل فسيخ زي ما تقولوا كدة مشاركة وجدانية ...

نيجي للدولة تلاقيها بتاخد ضرايب منى ومنك ومش بتقول دة مسيحي نزود علية او دة مسلم نلغيها من علية ......... لما بنقف في طوابير العيش كلنا بناخد ومفيش طابور ليكم او لينا
في المستشفيات الدكتور بيعالج اللى قدامة حتى لو كان بيعبد الفراخ البيضا او مرقة ماجي

وبعدين هنرووح بعيد لية ؟ هات واحد مسلم وواحد مسيحي بيعاكسوا بنات في الشارع والبوكس خدهم .. صدقوني المخبر مش بيفرق ابدا بين القفا المسلم والقفا المسيحي والاتنين بياكلوا بالجزمة على دماغهم وهي دي قمة التعبير عن الوحدة الوطنية في المعاكسة ...

والاقي ناس هبل ولا عبط جايين يقولك امن الدولة بيخطف المسيحين عشان يخليهم مسلمين ..

من امتى امن الدولة يهمة مسلم ولا مسيحي ؟؟ عمرك سمعت عن يهودي بيصلي التراوييح؟؟

لو سمعت عنها عادي ممكن تحصل لكن اللى مش ممكن يحصل ان واحد امن دولة يبقي اخوان او وهابي اسلامي ... اذا كانوا هما اساسا بيحاربوا العالم دول يبقوا منهم اازي .؟؟!

لانها متفعش اساسا ... من غير دلائل ولا براهين بالعقل كدة .... وبعدين منتوا شايفين اهو .. لو هما عايزين يخلوا المسيحين يأسلموا ما يخلوا المسلمين يبقوا مسلمين بجد ويصلوا كل الصلاوت في مواعيدها .. ويحكموا بالقانون الاسلامي زي السعودية مش القانون الفرنسي الوضعي الحالي ..... ويبطلوا ال ( توووت ) اللى في التلفيزون والبرامج الهايفة وال( توووت ) الاعلامي اللى بيحصل دلوقت دة .......

احنا في مصر 70 مليون نسمة منهم تقريبا ممكن نقول 60 مليون مسلمين او اي نسبة عايزينها ان شالله نسبة الربع وال 3 ارباع ...
مش هنزيد يعنى لما واحد يأسلم ولا هنخس لما واحد يتنصر ... مش فارقة حاجة مع نظام الدولة ......... فكروها بالعقل وبيلاش التفكير العبيط دة ..........

اخي العزيز بلبل ..... لبكم حقوق ولينا حقوق ومحدش يقدر ينكر الكلام دة ابدا ... والمفروض نساعد بعض عشان كل واحد ياخد حقة .... بدل اللي احنا بنعملة دة ...

ودمتم
الرد مع إقتباس
قديم 21-04-2005
الصورة الرمزية لـ just_jo
just_jo just_jo غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Oct 2003
just_jo is on a distinguished road
puzzl

استاذ غباوى..
من قراتى لمداخلاتك ارى انك انسان يملا دماغة ال"تووووت" قد شجرة

و تستخدم مصطلح المواطنة بطريقة مصطنعة بعض الشىء
+
كمان جاى تحاسب و تديها توت و على فكرة المسلم الصحيح دماغة مليانة توت تجعلة لا يصلح للعمل فى حضانة على راى عضو من المنتدى

إقتباس:
من غير دلائل ولا براهين بالعقل كدة .... وبعدين منتوا شايفين اهو .. لو هما عايزين يخلوا المسيحين يأسلموا ما يخلوا المسلمين يبقوا مسلمين بجد ويصلوا كل الصلاوت في مواعيدها .. ويحكموا بالقانون الاسلامي زي السعودية مش القانون الفرنسي الوضعي الحالي ..... ويبطلوا ال ( توووت ) اللى في التلفيزون والبرامج الهايفة وال( توووت ) الاعلامي اللى بيحصل دلوقت دة .......
الله يخربيت التوت المدود على المسا ....
من كلامك بان انك مرائى يا رجل حرام عليك انت و احد من حالتين اعمى او محمدى مغيب
الا يصلون فى مواعيدها و غير المواعيد فى الشغل و العمل "للتزويغ" و المترو و الاتوبيس و ما شاء الله اكتر من السعودية نفسها و النتيجة سرقة و سفالة و قباحة و اتوبيس مكيف جنون ارتياب فى كل شىء و تخلف رجع بينا لما قبل الجاهلية .....
وتتكلم عن القانون الوضعى زى ميكون مش نافع ::يا سيدى ااتنى بدليل على فعالية هذا القانون "الشريعة" الاسلامية مقارنة بالوضعى اللى مش عاجبك.....

و يخربيت تو ت الولية اللى بتبيعة فى حارتنا ....حرام عليك كرهتنى فية
التلفزيون و الراديو و البرامج الهايفة حلو...
روح اعمل زى اخوك و اقفل التلفزيون اللى قايم علية رجال اعمال عرب وفجر نفسك فى الازهر نفسة عشان المرة دى تخدهم رحلة الى جنة التوت و النبوت و القلوظ و تريحنا منهم
شفت سهلة ازاى
إقتباس:
وبعدين مين اللى قال انكم مضهدين والمسلمين لا ؟؟ طب ما فية وزراء مسيحين في مصر ولا انا غلطان ؟ وبطرس غالي كان اية ؟؟ وشركات الادوية مكرم بسيلي ..
ومصانع بشاي للصلب .., والمملكة المتحدة اللي اسمها نجيب سويراس اللى كل حاجة في مصر له دخل فيها .. دة لو انا بصيت تحت السرير اخاف الاقيه موجود .....
,وزراء بالفم المليان كدة..الرحمة
و ماشاء الله عاددهم" ها.....؟؟ فى تانى هل العدد القليل من رجال الاعمال يدل على الاتضهاد او عدمة ؟؟؟؟
اسمحلى انت اثبت قيمك الاسلامية اليهودية سابقاً كافة فى هذة المداخلات
الا ترى ان تطبيق الشريعة ووو من حقحوق المسلم المنتقصة ......هى من الكماليات
فى ظل وجود انعدام حقوق القبط المدنية و هبوط الحالة الاقتصادية للبلد
و حتى ان لم تعترف بذلك هل نحن فى حاجة الان لتطبيق هذةالشريعة بعد ثبات فشلها فى معظم الدول العربية وتفريخها للارهاب و تصديرة و لم تفلح حتى فى تصديرة بالكامل فطال ثوبها كالنار

آخر تعديل بواسطة just_jo ، 22-04-2005 الساعة 12:28 AM
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
الصورة الرمزية لـ fanous2102
fanous2102 fanous2102 غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2003
fanous2102 is on a distinguished road
توت توت ..امه محمد مابتعرفش و مابتفهمش الا في التوت
قديم 22-04-2005
غلاباوي
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة just_jo
استاذ غباوى..
من قراتى لمداخلاتك ارى انك انسان يملا دماغة ال"تووووت" قد شجرة

و تستخدم مصطلح المواطنة بطريقة مصطنعة بعض الشىء .......... الخ

يا عزيزي just_jo مالك داخل سخن ومحموق عليا اوي كدة ... لو انا دماغي مليانة توووت كان اية اللي هيجبنى هنا ,, منا كا زمانى رحت اي منتدي ( توووت ) اهيص فية براحتى .. بدل ما اجي منتدي بيتسب فيه المسلمين ودينهم في كل مداخلة ...

وارجع واقولك .. بستخدم مصطلح المواطنة بطريقة مصطنعة .. طب لية ؟؟؟
يا حبيبي ليكم حقوق خدوها .. ولينا حقوق هناخدها ... ودة ميزعلش حد .. انتوا بقي زي القطط تاكل وتنكر .. دي مشكلتكم انتم .. مش تاخدوا حقوقوكم وتفضلوا رافعين شعارات انكم مضهدين ومعذبين .. يبقي ساعتها اضطهاد بأضطهاد ومحدش واخد حاجة واللى لة شوق في حاجة يعملها والميدان برة واسع وفارس لفارس .....

لكن الواحد بيتكلم بالمنطق والعقل .. انتوا بالفعل بتشكلوا نسبة من الشعب المصري ولازم يكون ليكم حقوق كاملة غير منقوصة حتى لو كنتم اقلية .. دة مش ينقص منكم شيء .. وبقولها تانى بالفم المليان واللى مش عاجبة يضرب دماغة في الحيطة ,,,,,انا معاكم ان ليكم حقوق زي ما لينا حقوق بالظبط طالما احنا شركاء في الوطن والمفروض ان الوطن مش بيفرق بين شخص وشخص على اساس دينة ( على الاقل في مصر ) ولو كان في اي ديانات تانية ليها حقوق ...

طب ما الهند فيها ديانات كتييرة وكل طائفة ليها حقوقها يمكن بيحصل مشاكل وشغب وحوارات عبيطة كتيير بس المركب ماشية والناس عايشة .. ومش بيهرتلوا زي ما انتوا بتعملوا كدة ...

عموما انتوا معاكم حق يبقي بطالبوا بية ( ولا يضيع حق ومن وراؤة مطالب )

وبعدين لما بقولك الصلاة وغيرها ..... لو احنا مسلمين بحق .. يبقي لما الصلاة تأذن .. المفروض ما تلاقيش مسلم واحد مش بيصلي او مسلم واحد سامع الاذان ومطنش .... يمكن معرفش الصلوات عندكم شكلها اية او امتى .. واسف لجهلي بالنقطة دي .. لكن اكيد عندكم في فرق بين اللى بيصلي وبين اللى مش بيصلي ... يعنى لما تلاقي ميعاد الصلاة جة ومن كل 100 واحد تلاقي 7 بيصلوا يبقي فين الايمان والاسلام اللى بجد ؟؟؟
ودي مشكلة لان اتلصلاة دي هي الفرق عندنا بين المسلم والكافر ..... قولوا دي هي كمان ليها علاقة بالتوت ...

وهتروح بعيد لية ؟؟ تعالي شوف قوانيين الاسلام والقوانيين الوضعية ... وتعالي في حد زي حد السرقة ... المفروض السارق بتتقطع ايدة ... اما في القوانين الوضعية بيدفع غرامة او بيتسجن .. ودة في حد ذاته مجرد عقاب للشخص فقط ولكن المجتمع مخدش اي عبرة من السرقة ....

لكن لو قدام الناس وجة واتقطعت ايدة بالسيف وطارت كدة ... اي حد من اللى واقف لو بيفكر يسرق .... هيفضل يموت وانه ميعملش كدة ....

وتجار المخدرات .. اللى يمكن في اكتر من حديث تلفيزوني مع مواطنين طالبوا انهم يعدموا في ميدان عام عشان يبقوا عبرة .... ودة اللى قالة الاسلام من الف وربعمية سنة .. ان المفسدين في الارض بيقتلوا .... ولما اي واحد بيشرب مخدرات او بيفكر يسلك السكة دي يشوف اللى بيعمل كدة رقابتة بطير بالسيف قدامه .. مستحيل يفكر انه يعمل كدة .... مش هقول نسبة الجرايم معدومة في السعودية .. والا كانت يبقي اسمها UTOBIA لكن نسبتها تقارب الصفر بجانب باقي الدول اللى ماشية بقوانينها ....

عموما الموضوع دة يحتاج مواضيع ودش كتيييير اوي عشان افهمهولك ... واعتقد برضة في الاخر مش هتفهم او انك فاهم بس مش عايز تقتنع .. او انك مقتنع بس مش عايز تظهر دة .. ودي برضة تبقي مشكلتك انت ......

وبعدين تفتكر ان رجال الاعمال الللى ذكرتهم لك دول مش اقباط وعاملين شغل في الببلد وبياخدوا اد كدة على قلبهم ... وواحد زي سويرس .. جاي ومبسوط اوي وهو بيقول ملايينى مش بستثمرها في مصر ..... يعنى خارب بيوتنا من كل نحية واولها المحمول .. وبدل ما يصب الخير اللى جالة من البلد في البلد اللى عملتة .. رايح يودي خيرها برة ...........

ولا اية رأيك ؟؟؟؟

ولا تفتكر ان الاخ نجيب سويرس ... بعد ما يثبت انه وحش وانه ( توووووووووووت)
هتظهر وثيقة انه مسلم واسمة نجيب محمد احمد عبدالله سويرس ؟؟؟

ودمتم ..

اة ...... بخصوص الاخ فانوس ...اللى ألف شعار جديد ....
مش هرد عليك طبعا ... بس هقولك حاجة واحدة ... كنت فاكر انك اكبر من كدة وانك على مستوي الحوار
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
الصورة الرمزية لـ just_jo
just_jo just_jo غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Oct 2003
just_jo is on a distinguished road
shock

المداخلة التانية تشير الى مرض نفسى ......
...
إقتباس:
ان الوطن مش بيفرق بين شخص وشخص على اساس دينة ( على الاقل في مصر )
جبت الكلام دة منين
إقتباس:
يعنى لما تلاقي ميعاد الصلاة جة ومن كل 100 واحد تلاقي 7 بيصلوا يبقي فين الايمان والاسلام اللى بجد ؟؟؟
ال93 بينكحوا الحريم فى بيوتهم عشان النكاح فى الاسلام عبادة...تاهت منك ازاى دى
إقتباس:
وهتروح بعيد لية ؟؟ تعالي شوف قوانيين الاسلام والقوانيين الوضعية ... وتعالي في حد زي حد السرقة ... المفروض السارق بتتقطع ايدة ... اما في القوانين الوضعية بيدفع غرامة او بيتسجن .. ودة في حد ذاته مجرد عقاب للشخص فقط ولكن المجتمع مخدش اي عبرة من السرقة ....
يا اتهار ابيض افرض ان السارق بريء يرجعها الزاى بعدين.... و افرض تاب ؟؟؟
دا اسمة عبط لانهم لسة بيسرقوا و ينكحوا و يعملوا البدع فى السعودية......

--, انت مؤرق نفسك برجال الاعمال الاقباط الاشراف لية هما مش كتير اوى عشان تفكر تدبحهم و الا عشان مش عارف تمسك عليهم غلطة على العموم احسن من بتوع تهريب الاموال اقصد توظيف الاموال

الخلاصة بناء على فكرك المستمد من الشريعة عايز تبقى زى:محمد,هتلر,.........الخ

هل الاخلاق تدرس او تمارس بالقوة ؟؟؟؟
و كمان تضحك على نفسك بالقول ان الجرائم قليلة فى الدول العربية او بتوحى انها قرب المعدومة الكلام دة جايبة منين + الانسان فاسد و شرير بطبعة لما تضعة فى بيئة منيلة زى اللى احنا عيشين فيها دلوقتى ماذا ستكون النتيجة "مع مراعاة استخدام جهاز اعلامى حكومى واحد للتغطية و التعتيم على كل شىء فاسد" و بالرغم من هذا التعتيم نحن لسنا بعمى او مغيبين نرى سلبيات مهولة و نسكت

سؤال هل محمد نجح فى توحيد العرب و جعلهم مثال لليوتوبيا بتاعتك؟؟
يبنى مافيش حاجة اسمها عنترية فى حاجة اسمها معايشة

آخر تعديل بواسطة just_jo ، 22-04-2005 الساعة 09:59 PM
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
الصورة الرمزية لـ knowjesus_knowlove
knowjesus_knowlove knowjesus_knowlove غير متصل
Gold User

knowjesus_knowlove is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة غلاباوي
ويارب knowjesus_knowlove ميخيبش املي .. ويرد عليا زي ما انا متوقع

ياااااارب

ودمتم

الصراحة ياغلباوى أنا كنت ناوى أطنشك ومردش عليك ولكنك صعبت علىّ جدا ...

خصوصا أنك رجل بتحب ال(تووووووووووت) ... وضميرى ماخلصنيش إنى لا أدلك على بعض الإعلانات الهامة التى تهمك ...
إقرأ هنا
http://www.geocities.com/knowjesus_knowlove/i3lanat.htm

وأنا فى خدمتك لو إحتجت محلل (توووت) أو 4 شهود عدول وفتلة لو أى حرمة تعرفها ضبطها جوزها وهى بتعمل ( توووووووووت )

معجزة محمد الواحدة والوحيدة هى أنه أقنع من البشرالمغفلين مايزيد على مليار ونصف يصلون عليه آناء الليل واطراف النهار

ومن المؤكد أنه لن يعترض على كلامي هذا إلا غلماانه نازفى المؤخرات وحورياته كبيرات المقعدات

" كن رجلا ولا تتبع خطواتي "
حمؤة بن أمونة

آخر تعديل بواسطة knowjesus_knowlove ، 22-04-2005 الساعة 09:28 PM
الرد مع إقتباس
قديم 22-04-2005
غلاباوي
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة knowjesus_knowlove

الصراحة ياغلباوى أنا كنت ناوى أطنشك ومردش عليك ولكنك صعبت علىّ جدا ...
وياريتك يا اخي ما رديت ........ لكن عموما كما توقعت بالظبط .. ودة يأكد لي ان افكاري الحمد لله صح وان اللى في دماغي صح .....

عموما يا knowjesus_knowlove جهد مشكووووور اوي اللى انت عملتة دة ... لكن تفكتر ان يسوع هيكافئك على اللى بتعملة دة ... مع ملاحظة انك بتخالف بنود كلامة واهم كلام قالة اللى هو احبوا اعدائكم مش اشتموا فيهم ....... تفتكر هيكافئك ؟؟
عموما ان شاء الله خلال ايام انا هعمل موقع كامل زي موقعك دة .... بس مع اختلاف بسيط اوي .... انى هتكلم فية عن سيدنا عيسي علية السلام ومعجزاتة اللى عملها وتقديرنا له وحبنا له كحبنا لسائر رسل وانبياء ربنا ..... وان شاء الله ربنا يكرمنى واجيبلك اللنك بتاعة قريب اوي .. ويبقي كدة رغم انى مسلم الا انى طبقت قاعدة ( احبوا اعدائكم ) .......
الرد مع إقتباس
قديم 23-04-2005
Gold User

للمرة المليون أقول لك ياغلباوى أنا ليس لى أعداء حتى أكرههم أو أحبهم... أنا عدوى الوحيد هو الشيطان وكل من يريد أن ينفذ تعاليمه ...وأنا أرى تعاليم الشيطان هى تعاليم محمد .. شئت أم أبيت.... ولذلك سأظل أكشفها للجميع ... شئت أم أبيت... أما أنت كأنسان فأنا أحبك .. شئت أم أبيت... فإن أردت أن تقرن نفسك بتعاليم الشيطان وتحاول التغاضى عنها .. فهذا شأنك ...

تحياتى

معجزة محمد الواحدة والوحيدة هى أنه أقنع من البشرالمغفلين مايزيد على مليار ونصف يصلون عليه آناء الليل واطراف النهار

ومن المؤكد أنه لن يعترض على كلامي هذا إلا غلماانه نازفى المؤخرات وحورياته كبيرات المقعدات

حمؤة بن أمونة

آخر تعديل بواسطة knowjesus_knowlove ، 23-04-2005 الساعة 04:07 PM
الرد مع إقتباس
قديم 24-12-2005
Gold User

توووووووووت

حمؤة بن أمونة

الرد مع إقتباس
قديم 24-12-2005
غلاباوي
GUST

مالك يا بشمهندس ... اية اللى جرالك ؟؟!! واضح ان نقط بول البعير اللى ارسلتهالك من يومين في مداخلة تانية اثرت على جهازك العصبي ......

عموما ربنا يشفيك
الرد مع إقتباس
قديم 24-12-2005
tarekmounir tarekmounir غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Apr 2005
tarekmounir is on a distinguished road
ياأخ غلباوى اهلا بيك وعموما منتظرين منك اسم الموقع اللى ح تعمله عشان نشترك فيه
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة