تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم جعل جميع المنتديات مقروءة

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 21-05-2006
الأصلاح الأصلاح غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Dec 2005
الأصلاح is on a distinguished road
الداعيه المصرى :الأستاذ عمرو خالد عميل لدى المخابرات الأمريكيبة

عمرو خالد عميل لدى المخابرات الأمريكيبة

طبقا لجمهوريه ال مبارك اللى مش مصريه ..الفرعونيه الأرهابيه

فقد حكمت الجمهوريه الفرعونيه الأرهابيه بثبات تهمه الخيانه والعماله على كل من :-

1- د ايمن نور عميل امريكا

وتم ايحاء الشعب انه عميل امريكا بالباطل فى نفس الوقت الذى كانت اسره مبارج تحج سنويا للبيت الأبيض

2- الداعيه عمر خالد لانه حاشر نفسه فى تثقيف افراد الشعب ولم شملهم وتعليمهم امور دينهم وهذا مخالف للقوانين الفرعونيه لأنها لم تؤيد توريث الحكم

وتخلى الشباب فقط مايفكروش ولايشغلوا بالهم ببلدهم المنهوبه والجرى ورا التافهين مثل تامر حسنى المزور اللى حكمت المحكمه المباركيه بعام واحد فقط مع وقف التنفيذ رغم انه مزور وحكمت على نور ب 5 سنين رغم انه مازور وعجبى عليك يازمن مبارك..

هل تامر حسنى مبارك من زوجته الثانيه الأسماعليه ؟؟؟

3- الاخوان المسلمين عملاء لأمريكا لأتصالات سريه بينهم

عماله الاخوان المسلمين ووصولهم للسلطه بطرق شرعيه وطبعا حاشرين نفسهم فى مجلس الشعب علشان كده النظيف الكبير قاعد يفكر دلوقت فى تهمه معلبه مفصله على قدهم علشان يوقف زحفهم فى الايام القادمه

4- حركه كفايه عملاء لأمريكا
حركه كفايه اللى واجعه دماغنا اليومين دول وقال ايه لاللتوريث طيب انا بقى بقول يانا يابنى

5- الكاتب مصطفى بكرى عميل
مصطفى بكرى ايضا عميل للحق والشعب المصرى اصله بيتكلم كلمه حق بلا خوف وده طبعا ضد مصالح الدوله المباركيه عشان كده تمت رفع الحصانه عنه تمهيدا لمحاكمته وعلى فكره احنا سيبنا اللى انتم بتقولوا عليه لص وحرامى ومجرم ممدوح اسماعيل وهربناه بره الى بريطانيا هو والفلوس اهو برده يبقى تبعنا بره لو احتجنا له اما الشويه ال**** اهالى اللى موتناهم وغرقناهم فى البحر يضربوا راسهم فى اجدع سور ماعدش الا شويه ال**** دول عايزين ياخدوا تعويض من فلوس ابننا اللى هنمسكه الحكم من بعدنا دا بعدهم

5- واخيرا عماله الشعب المصرى لبلده اصله شعب فجر وعايز قال ايه يحررها منى وانا اروح فين انا وعيلتى واضرب مين بالجذمه القديمه انا واولادى واستمتع ازاى بعذاب غيرى من بعدهم

ماهو انا من غير شويه ال**** دول ماقدرش اعيش لازم نركبه ونسوقه ونضربه باجدع جذمه مستورده

يتم تنفيذ هذا الحكم الصادر واللى مش عاجبه يخبط راسه فى اجمد سور سجن من سجون ال مبارك

على فكره السجون بتاعتنا كددددددده 5 نجوم ولاسجون جوانتاناموا اللى بيحكوا عنها فى الحواديت

نتمنى لكم تعذيبا لذيذا فى سجوننا

كما نتمنى لكم عبوديه ابديه لدى عائلتنا

فى ظل رعايه امريكيه وتناغم دولى

إن كان عمرو خالد عميل لدى المخابرات الأمريكيبة

فجمال مبارك عميل لمن ؟ للصين او روسيا؟؟

هل قام عمرو خالد بزيارة سرية للبيت الأبيض ؟ لوضع فتن بين الحكام والدول فى الشرق الأوسط؟؟

هل نقل عمرو خالد معلومات إستخباراتية مزيفة عن العراق ونقلها بنفسة لواشنطن قبيل الحرب على العراق ؟
هل يطمع عمرو خالد فى ثروة مصر ويبيعها بأبخس الأثمان ليتلقى هو العمولة ؟
هل تاجر عمرو خالد بديون مصر ؟
وهناك ألف هل أخرى نحتفظ بها لحينها

وحسبنا الله ونعم الوكيل .
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

خيارات الموضوع
طريقة العرض

قوانين المشاركة